ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איפה לקנות ביטוח רכב

שוק ביטוח הרכב בישראל הוא אחד השווקים המפותחים והתחרותיים שקיימים וזאת בשל הקמתן ופעילותן של מבחר רחב של סוכנויות ביטוח, גדולות וקטנות כאחד. הדבר מקשה מאוד על הבחירה בסוכנות המתאימה והשאלה איפה לקנות ביטוח רכב רלוונטית לכל נהג אשר מעוניין לבצע סקר שוק ולהשוות בין הסוכנויות השונות. בכדי לבחור נכון את סוכנות הביטוח המתאימה והמשתלמת יש לשים לב לכמה פרמטרים חשובים. ראשית יש לבדוק את טיב החברה על פי המוכרות שלה בשוק הביטוח ולבחון את מספר השנים שהיא נמצאת בתחום, לקרוא חוות דעת על פעולתה שכוללות המלצות וביקורות שונות ועוד. יש לבדוק האם הסוכנות מספקת ביטוח של חברות אמינות ומוכרות שיבטיחו טיפול מתאים במקרה הצורך. אם לא מצאתם אזכורים לשמה של הסוכנות הדבר מצביע קרוב לוודאי על סוכנות שאינה מוכרת ואינה מהימנה מספיק.

מקושרים ומבטחים
כשרוכשים פוליסת ביטוח לרכב הסוכנות היא בסך הכל מתווך ומשמשת כגורם מקשר בין הלקוח לבין חברת הביטוח עצמה שמציעה את הפוליסה וקובעת את התנאים בה. היא גם זו שאיתה ייעשה הטיפול בזמן אמת ולכן יש לבדוק עם אילו חברות ביטוח עובדת הסוכנות ולוודא שאלה הן אכן חברות ביטוח גדולות שיוכלו לכסות את העלויות והנזקים ולממן פיצויים במקרה הצורך. גם את הפוליסה עצמה יש לבחון היטב ולקרוא את כל הסעיפים והתנאים הכלולים בה. חברות ביטוח רכב נוהגות להוסיף תנאים וכללים שונים על פי סוג הרכב ולכל מקרה לגופו וצריך לבדוק את הרלוונטיות של הדבר עבורכם. גם תנאים כמו אמצעי מיגון שדרושים לקבלת פיצוי במקרה פגיעה נכללים בזאת ויש לשים לב לכך.

מחפשים ברשת
במידה ולא תרצו להתרוצץ בין סוכנויות הרכב תוכלו לחסוך זמן ומאמץ ולחפש את סוכנות הרכב המתאימה לכם ברשת האינטרנט. שיטוט בדפי הבית של הסוכנויות השונות יספק את המידע הדרוש ויעזור מאוד בבחירה הנכונה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר