ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נהג עם עברות תנועה

ביטוח לרכב בישראל יכול להימנות עם שני סוגי ביטוחים: ביטוח חובה וביטוחים משלימים כמו ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. ביטוח החובה מעוגן בחוק ואותו מחוייב לרכוש כל נהג על פי חוק. תפקידו לפצות ולממן פגיעות גוף של הנהג או של כל אחד מנוסעי הרכב במקרי תאונה וכן צד שני שנפגע מן המבוטח כגון הולך רגל או רוכב אופניים. ביטוח זה הינו צורך בסיסי שכן במקרי תאונה וצורך פיצוי או תשלומי פיצוי שיכולים להגיע לסכומי עתק בעקבות פגיעות בגוף לא תהיה לרוב האנשים היכולת לפצות וכך נכנסות למונה חברות הביטוח. הביטוח המקיף וביטוח צד ג´ לעומת זאת אינם ביטוחי חובה אך נפוצים מאוד שכן הם משלימים את הכיסוי של ביטוח החובה ומפצים עבור נזקי רכוש שנגרמו לרכב של המבוטח או של מי שנפגע ברכושו ממנו.

מחירי ביטוח מקיף
לעומת מחירי ביטוח החובה שהינם קבועים יחסית ולא משתנים בין נהג לנהג בביטוח המקיף ובביטוח צד ג´ ישנם הבדלים בקביעת מחירי הפוליסה. אלה נקבעים על פי פרמטרים התלויים הן בנהג והן ברכב המבוטח והחישובים השונים בין חברות הביטוח השונות יוצרות הבדלי מחיר. בין היתר תתחשב חברת הביטוח בסוג ברכב המבוטח, שנת ייצור ועוד וכן בנתוני נהג כגון גיל, ותק על הכביש, תביעות ועבירות נהיגה קודמות. ביטוח נהג עם עבירות תנועה יעלה יותר מכזה שאין לו עבר תעבורתי. כמו כן לנהג חדש או נהג צעיר יידרש תשלום גבוה יותר עבור פוליסת הביטוח. זאת ועוד, ישנן עבירות תנועה מסוימות שיגרמו לשלילת רישיונו של הנהג החדש בו במקום וגם בזה מתחשבות חברות הביטוח.

איך לבחור חברת ביטוח
במידה וישנו צורך בביטוח מקיף הכולל בתוכו ביטוח צד ג´ או בביטוח צד ג´ בלבד מוטב לערוך השוואה על פי נתוני הנהג המבוטח אצל כלל החברות ולבדוק את הצעות המחיר. חיפוש באינטרנט יעשה את העבודה אך יש לזכור להשוות את המחיר על פי אותם נתונים ולא להסתיר עבירות קודמות או פרטים שכן זוהי עבירה פלילית שתגרום לאי מילוי התחייבות חברת הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר