ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחפש ביטוח רכב

עד שמגיעים לעסוק בחידוש הביטוח, יכול להיות שאתם ממש בקרון האחרון ועוד מעט הרכבת כבר תברח. אין לכם זמן מיותר ואתם מעוניינים בביטוח רכב הכי טוב שתוכלו לקבל. איך תדעו שזהו המוצר הכי טוב שתוכלו בעצם לקבל? עושים השוואת מחירי ביטוח רכב. מקבלים הצעות ביטוח רכב ממספר חברות לביטוח, משווים את הסעיפים הקריטיים. בביטוח רכב חובה, זה לא ממש קריטי- סביר להניח כי פער המחירים נאמד במאה או מאתיים שקלים הבדל בין הצעה אחת לשנייה. בביטוח מקיף מתחילים לדבר על פערים גדולים במחירים, וחשוב לקבל מושג מה כל אחת מהחברות מציעה ומה אתם יכולים לקבל תמורת אותו סכום.

איך עורכים לביטוח רכב השוואת מחירים?
השוואת מחירים דרך האינטרנט מתבצעת תוך מילוי טופס מקוון. לאחר מילוי הטופס בפרטים שקשורים בבעלי הרכב ובנתוני הרכב עצמו, אפשר לצפות כבר לצלצול טלפון בטווח הזמן הקצר. את ההצעות (במיוחד לביטוח מקיף) לא ניתן למצוא באינטרנט אלא רק תוך שיחה מול נציג שירות. במקום להמתין בתור ולהמתין שנציג יתפנה - לכם יש את המילה האחרונה, לכם יש את קלף המיקוח. שיחת הטלפון של הנציג אליכם היא בחינם ומילוי הטופס המקוון להשוואת מחירים גם הוא בחינם, וזה אומר שאין הוצאה כספית על אף אחד מהשלבים הללו, אלא רק חיסכון בזמן ובכסף.

איך לעשות ביטוח רכב?
היות וביטוחי רכב מתחלקים לשלושה, ניתן באופן תיאורטי להירשם בכל אחד מהם לחברת ביטוח שונה. בפועל, ישנן הנחות במידה ורוכשים שני ביטוחים ביחד (בעיקר כשרוכשים ביטוח משולב של ביטוח רכב חובה ביחד עם ביטוח רכוש – מקיף או צד ג´). יש לקחת בחשבון כי ביטוח חובה הוא מצרך חובה על פי חוק ולא ניתן לוותר עליו ממילא.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר