ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הגבלת גיל הנהגים

בביטוח לרכב ישנם מספר משתנים המשפיעים על המחיר הסופי של הפוליסה. אחד המשתנים המשמעותיים ביותר מתייחס לגיל הנהג המבוטח. חברות הביטוח מתייחסות לגיל הנהג כאל גורם מכריע המשפיע על רמת הסיכוי לנזק ולתאונה. המחשבה העומדת מאחורי העניין מתבססת על כך שנהג מנוסה יותר יטעה פחות על הכביש וידע לצאת ממצבים מסוכנים טוב יותר מנהג צעיר וחסר ניסיון. בפוליסות של ביטוחים שונים נוהגות חברות הביטוח אף לציין כי במקרי תאונה בהם ינהג נהג שגילו קטן מממספר שנים כלשהו (משתנה בהתאם לפוליסה ולחברה), תהיה החברה משוחררת מן החובה לכסות בעבור הנזק ולפצות את בעל הפוליסה. הדברים אמנם משמעותיים וברורים יותר בביטוח הרכוש (מקיף וצד ג´), אך נכונים במידה מסויימת גם לגבי ביטוח החובה.

נוהגים דרך קבע
בביטוח החובה המונח בו משתמשים בכדי לתאר את המבוטח ברכב הוא נהגים ברכב בדרך קבע, שמתייחסים למי שנוהג באופן קבוע ברכב. חשוב לציין כי גם אם התדירות שב נוהג נהג כלשהו ברכב היא קטנה (למשל חייל שחוזר אחת לשבועיים ונונהג ברכב) הוא עדיין נחשב לנהג כדרך קבע, כל עוד הוא עושה זאת בעקביות. אנשי מכירות מתחום הביטוחים מנסים לעיתים לגזור קופון על מבטחים מבוגרים יותר ומציעים להם תעריפי ביטוח זולים יחסית לשוק מבלי להזכיר את עניין הביטוח כדרך קבע גם לנהג צעיר. יש לשים לב לעניין זה ולהיזהר מהצעות כגון אלה. אם בכל זאת תרצו ליהנות ממחיר מוזל והסוכן מציע לכם את העניין, דרשו אישור רשמי מן החברה המפרט בדיוק את פוליסת הביטוח וכולל גם את הימצאותו של נהג קבע נוסף צעיר יותר.

נעזרים בחוק
בכדי להבין טוב יותר את הנהלים ולא ליפול בפח ניתן להיעזר בכלים שמציע משרד האוצר וביניהם מחשבון ביטוח החובה שמאפשר להזין נתונים ולקבל את תעריפי ביטוח החובה האמיתיים באופן ודאי ואמין.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר