ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לחרדים

ביטוח לרכב הוא דבר המחייב את כלל הנהגים על פי החוק. כל נהג העולה על הכביש עם רכבו חייב בביטוח חובה ויכול להוסיף עליו ביטוחי רכוש שהינם רשות כמו ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. מרבית המבוטחים לא זקוקים לפוליסה מיוחדת משום שהאין להם תנאי שימוש מיוחדים ברכב. למגזר החרדי לעומת זאת יש אורח חיים קצת שונה משל זה החילוני וכתוצאה ממנו זמני השימוש ברכב הינם שונים. איסורי נסיעה בשבתות, חגים, ימים טובים ומועדים שונים מונעים מהמבוטח החרדי שימוש ברכב בימים רבים שהצטברותם במהלך שנת ביטוח הופכת לזמן נכבד ומשמעותי שיש להתייחס אליו.

חובה להתחשב
ביטוח רכב לחרדים הוא בעיקרון אותו ביטוח החל על שאר המבוטחים וכולל את אותן זכויות וחובות אך בפוליסה המיועדת למבוטח חרדי יש צורך להזכיר ולחשב את מספר הימים הרב בשנה בהם לא יעשה שימוש ברכב. כל השבתות והמועדים האסורים בנסיעה יורדו מכמות מספר הימים בפוליסה וכך ישלם המבוטח החרדי מחיר זול יותר עבור הביטוח שלא נזקק לבטחו במהלך כל ימי השנה. יש לציין כי הנושא לא חל על ביטוח החובה שמחייב את כלל הנהגים ללא הקלות ומחייב למעשה אפילו רכבים חונים אלא נוגע בעיקר לביטוחי רכב נלווים כמו ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. בביטוחים כגו אלו יש אפשרות להוסיף או לגרוע סעיפי ביטוח שונים על פי הרלוונטיות למבוטח ולחסוך כסף. יש לקחת בחשבון כי במקרה של הורדת סעיפים וצמצום הביטוח הכיסוי הופך למקיף פחות ולא ניתן יהיה לדרוש פיצוי עבור תקופה בה לא היה הרכב מבוטח.

מציאת ביטוח חרדים
חברות ביטוח רבות מציעות פוליסות מיוחדות לשומרי שבת וכאלה המתחשבות בצרכי המגזר החרדי. ניתן למצוא הצעות כאלו באתרי האינטרנט השונים על ידי חיפוש קצר ולייעל לעצמכם את הפוליסה ואת החיסכון בביטוח הרכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר