ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף לרכב

מרבית ציבור הנהגים מחזיקים בשתי פוליסות ככל הנוגע לביטוח רכב אחד הוא ביטוח חובה לרכב שבלעדיו לא ניתן להעלות את הרכב לכביש ואילו השני הוא ביטוח רכב מקיף המספק הגנה יותר נרחבת במקרה של תאונות.

מה מכילה הפוליסה?
ביטוח רכב מקיף הוא ביטוח המכסה כמעט כל דבר היכול לקרות לרכב. הפוליסה מציעה כיסוי במקרים של גניבות, תאונות, נזקי טבע ונזקים שנעשו על ידי צד שלישי. ביטוח רכב מקיף נותן לנהג שקט ומבטיח כי בכל מקרה שלא יקרה הוא לא יישאר קרח מכאן ומכאן ויקבל רכב חלופי או פיצוי כספי אשר יכסה את הנזק ויאפשר לו לתקן את רכבו או להחליפו בחדש.

למה לעשות ביטוח מקיף?
ביטוח מקיף הוא ביטוח רשות ואין חובה לרכוש אותו, למרות זאת זהו הביטוח החשוב ביותר שעל הנהג לרכוש והוא זה המבטיח כי בכל מקרה בו ינזק הרכב יהיה ניתן לטפל בו. תאונות אינן דבר צפוי וכן לא נזקים טבעיים כגון שטפונות או מכת ברק ולכן על בעל הרכב להיות מוכן לכל דבר ולדאוג לפוליסה אשר תספק לו פיציו כספי שיאפשר לו להמשיך לנהוג.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר