ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מסחרי

רכב מסחרי הינו בדרך כלל רכב שמשקלו מעל ל-4 טון, למרות שיש המוגדרים גם מתחת ל- 4 טון. תחת הקטגוריה הזו נמנים גם משאיות, חנויות וקנטינות ניידות ("גזלנים"), יחידות זילוף, יחידות בתי מלאכה ניידות, רכב לניקוי וטאטוא כבישים, אמבולנסים, כבאיות, מכוניות להלוויות, טרקטורים והיריעה ארוכה. כדי לקבוע מחיר ביטוח לרכב מסחרי, נדרש לחשב סכום ביטוח המוכפל במכפלת התעריף, וביחס ישר לגילו של הרכב. ערך הרכב מחושב מדי חודש בחודשו על ידי שמאי ביטוח רכב ומפורסם בחוברות מיוחדות. עוד מחושבת באופן מיוחד לביטוח רכב השתתפות עצמית, כאשר זו נקבעת באחוזים מסכום ביטוח הרכב ואם ותק הנהג קטן משנה או פחות מגיל 42, ישנה תוספת של 0.5% להשתתפות העצמית.

תוספות והנחות למחירי ביטוח רכב מסחרי
תוספת ביטוח לרכב מסחרי נקבעת על ידי פרמטרים שונים: כאשר השינויים נעשים ישירות בפוליסת הרכב כמו הגדלת גבול האחריות כלפי צד שלישי, רכינה או מנוף, לימוד נהיגה, הובלת דלק גז או חומרים דליקים או מתפוצצים, השכרה, זכות גרירה של נגרר בלתי מסוים – כל אלו זוכים לתוספת פרמיה לרכבים מסחריים מעל ל-4 טון. הנחה תינתן בביטוח מקיף לרכב מסחרי מעל 4 טון עבור צי רכב שיש לו בעלות אחת (ככל כלי הרכב הזוכים להנחת קולקטיב) ולהנחה באמצעות אישור היעדר תביעות.

ביטוח סחר רכב
מדובר בביטוח לכלי רכב שהמבוטח מחזיק בהם למטרות סחר בכלי רכב או לתיקון רכב שאינם בבעלותו. התנאי לתגמולי ביטוח תלוי בכך שהנזק יגרם בנסיעה אל או מהמקום שבו הוא מנהל את עסקו. במידה והרכב משמש גם באולם תצוגה תגבה תוספת נוספת עבור כל נהג או כל שלט. כדי לדעת במכוון כמה עולה ביטוח לרכב, חשוב לערוך השוואת מחירי ביטוח לרכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר