ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכבי שטח

אם אתם נמנים על אוהבי רכבי שטח, סביר להניח שאתם מתעניינים במחירי ביטוחים רכב לרכב שטח בין אם אתם בעליהם המאושרים של רכב שטח, או בין אם אתם מתכננים לרכוש אחד כזה. מי שקונה רכב שטח קונה אותו בדרך כלל משתי סיבות: האחת היא לשימוש פרטי או מקצועי בשטח – לטיולים או לצורך מתן שירותים הקשורים בנהיגה בשטח. השניה היא לשמש לסמל סטאטוס (והרכב יכול לשכוח מלראות שטח, להוציא מקרים של נהיגה בחורף בשטחים שיש בהם מעט בוץ.

איך נקבעים מחירי ביטוח רכב שטח?
רכב שטח מצויד במגונים שונים לשטח, ואלו מתורגמים לתוספת מחיר לביטוח רכב. למרות שאלו מגנים על רכיבי הרכב, הם מבוטחים משום שהם החלקים שעפים בזמן תאונה. בנוסף, חלקים של רכב שטח הם בדרך כלל יקרים יותר – ואפילו שביטוח רכב לא מפצה על חלקים שנשחקו עקב בלאי טבעי של הרכב אלא רק עקב תאונה – וישנו בלאי טבעי רב, עדיין המחיר גבוה יחסית – לעתים קרובות מדובר בחלק שיש לייבא אותו מחו"ל. כשמדובר בביטוח חובה ממשלתי, ישנו עוד סעיף ששואל מהו מספר הנוסעים המוגדר בתקן לרכב, ועל פי זה ישנו תשלום לביטוח חובה, משום שזהו ביטוח שמסתמך על נוסעים ברכב בין השאר ואת הסיכוי לפיצוי של כולם.

כיצד ניתן להוזיל ביטוח רכב לרכב שטח?
ישנן דרכים שונות לסינון המחירים ולהוזלה: תחילה, ערכו השוואת מחירי ביטוח רכב על ידי הזנת פרטי נהגים ורכב לטופס מקוון העורך השוואה לביטוח רכב. לאחר שיחה מול נציגי השירות, מנו את היתרונות שאתם מקבלים מכל חברת ביטוח ובררו כמה אפשר ללכת לקראתכם במחיר לגבי הסעיפים האחרים. נציגי חברת הביטוח יכולים גם לנצל את כוחם ולהפחית במחיר הביטוח, אם ישנה הצדקה לכך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר