ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב שאלות

מגוון החברות הרב שמציעות כיום ביטוח לרכב וסוגי הביטוחים והפוליסות השונים יוצרות מצב של בלבול מסוים בקרב הצרכנים. במדינה בה ביטוח רכב הינו חובה מתוקף החוק, עולות שאלות רבות לגבי שאר הביטוחים הקיימים: מה הם כוללים ומה משמעות הפוליסה שמדברת בשפה גבוהה ולא מובנת, נחיצותם של ביטוחים משלימים, אופן הכיסוי וההשתתפות בנזק שהם מציעים, מחירי ביטוח רכב ועוד. נראה כי האדם הפשוט זקוק להסבר בנושא, ולמישהו שיוכל לפשט את הדברים עבורו. ננסה לעשות קצת סדר בדברים.

חובה ורשות
הביטוח הנפוץ ביותר, זה המחויב על פי החוק הוא ביטוח החובה. למעשה, משמעותו בפועל היא כיסוי נזקים כלכליים בעקבות פציעות גוף שנגרמו למבוטח בעקבות תאונת דרכים או פגיעה בזמן נסיעה. מבוטח שרכש לעצמו ביטוח חובה יוכל להרחיב את כיסוי הנזקים על ידי רכישת ביטוח מקיף לרכב. משמעות הביטוח המקיף מתייחסת לכיסוי נזק כלכלי הנגרם כתוצאה מפגיעה ברכב עצמו וכמו כן במקרים של גניבה או אובדן. ישנן חברות שכוללות בביטוח זה גם שירותים נלווים כגון גרירה ותיקונים שונים. הביטוח השלישי הקיים הוא ביטוח צד ג´ הינו ביטוח שמכסה את המבוטח במקרה של פגיעה בהולך רגל או באדם ומכונית אחרים מלבדו. כדאי להבחין כי ביטוח מקיף וביטוח צד ג´ אינם מחויבים להיעשות על פי חוק אך מומלץ לרכשם בכל זאת.

אפשרויות כיסוי
חשוב לציין כי ללא ביטוח חובה לא יוכל המבוטח לרכוש לעצמו את הביטוחים המשלימים הנוספים. רק כשמילא את צו החוק וביטח את רכבו בביטוח חובה יוכל לבחור האם להרחיב את אפשרויות הכיסוי שלו על פי רצונו למשל: ביטוח חובה וצד ג´ או ביטוח חובה ומקיף בלבד. בכל מקרה יש לזכור כי שלל הפוליסות מציעות כיסויים שונים ומכילות סעיפים ותקנות שונות כך שיש לקרוא היטב את הדברים לפני ההחלטה על חברת הביטוח בה תרצו לבטח את רכבכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר