ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב השתתפות עצמית

כשאתם תוהים איזו חברת ביטוח תגיש לכם את הדיל הטוב ביותר לביטוח מקיף לרכב, אתם יכולים לעשות השוואת מחירים בין כל ההצעות שתקבלו. השירות מוכר: אתם מזינים את הפרטים שלכם לדף מקוון, כשמספר נציגי ביטוח ישוחחו אתכם לאחר מכן, אתם עושים את ה"חושבים" ובאותו רגע ממש ניתן להעניק תוקף לביטוח רכב החדש שלכם. אתם יודעים עוד, שביטוח מקיף אינו היחיד שאותו עליכם לעשות, נהפוך הוא: ישנו ביטוח חובה אשר אתם חייבים לערוך אותו. רצוי לברר בחברה בה הנכם כבר מבוטחים בביטוח חובה אם ישנה הנחה על שני ביטוחים שאתם עושים אצלם, אולם עדיין, סביר להניח שלא תוותרו על השוואת המחירים לקבלת קנה מידה סביר.

השוואת מחירים ומחיר זול
לאחר השוואת המחירים, את מה תבחרו? את חברת הביטוח שהשירות בה היה יעיל ואדיב בעיניכם? את זו שהציעה לכם הכי הרבה? את זו שהגישה לכם את ההצעה הזולה ביותר? ובכן, את הנושא האחרון יש לבדוק לעומק, מכיון שסביר להניח שהוא זה אשר ישפיע על קניית הפוליסה לרכב. ביטוח זול לרכב מורכב מסעיפי ביטוח דומים לאלו שמציעות לכם חברות ביטוח אחרות, אולם סביר להניח שחברות הביטוח הוזילו בעבורכם את מחירם, וכך גם הורידו את תקרת הביטוח. המשמעות: תקבלו פחות פיצויים כשתפעילו את הביטוח. משקל רב מיוחס לסעיף ההשתתפות העצמית שהיא עשויה לשנות את מחיר הביטוח במאות ואף אלפי שקלים.

כיצד השתתפות עצמית מוזילה מחיר ביטוח?
המטרה שלכם היא לשלם פחות בתשלום השנתי לביטוח רכב? תוכלו להוריד את רמת ההשתתפות העצמית שלכם, אולם חשוב להיות ערניים לכך שבמקרי תביעות ביטוח רכב  לרכוש, תשלמו אתם מכיסכם, משום ש"רצפת הפוליסה" בנושא הזה תהיה גבוהה. לדוגמה: אם אתם משלמים 700 שקלים (לדוגמה בלבד) עבור הסעיף של השתתפות עצמית, סביר להניח שתיאלצו לשלם אלפי שקלים לאחר הפעלת הביטוח וחברת הביטוח תתחיל לשלם את הפיצויים רק מעבר לסכום התביעה ששילמתם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר