ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכבים מיוחדים

הרבה אנשים אוספים דברים ישנים כגון בולים , מטבעות , אנטיקות לסוגם ועוד כל מיני דברים שונים. התחביב הזה קיים עשרות אם לא מאות שנים והתחיל בכך שסבא של סבא שלך הוריש לאביך את האוסף שלו , ואביך משאיר לך לתחזק את האוסף ולהוסיף לו פריטים חדשים ולעשות בו כרצונך.

רצוי לבדוק את ערכם של הפריטים שבאוסף שלכם כי לפעמים תתקלו בפריט שהוא נדיר וערכו הכספי המשוער יכול להגיע לאלפי שקלים ויותר.
חייבים לתחזק את האוסף הפרטי שלך ולשמור אותו בארון או בארגזים בחדר אחסון ולפעמים הדבר יכול לגרום לאי סדר ולעיתים לעצבים של בת זוגתך על האוסף "ג´אנק" שלך.

במקרה והנכם אוספים מכוניות אספנות כדאי לבדוק בכל חברות הביטוח איזו פוליסה היא המתאימה ביותר לצרכים שלכם ולרכב האספנות שברשותכם.
רכב אספנות מוגדר כרכב פרטי או מסחרי שקיים 30 שנה ומעלה ומחוייב בחידוש רישיון כל חצי שנה ואישור של מוסך מורשה שבדק את תקינותם של מערכת ההיגוי והבלמים, ובנוסף בעל רכב אספנות זכאי להקלות בעלויות של ביטוח חובה וצד שלישי ושל אגרת הרישוי בביטוח רכב אספנות.
לבעל רכב אספנות יש התרים לנסוע בשעות מסוימות ביום.

חברת CallBit תבצע בשבילך את סקר השוק לביטוח המתאים והזול ביותר למכוניתך.
אנא צרו קשר וציינו את כל פרטים על הרכב והנהג וכל מה שנותר זה להמתין לטלפונים מסוכני ה
ביטוח רכב של החברות השונות ולשמוע מהן את ההצעות המשתלמות ביותר המותאמות לצרכיך.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר