ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב למונית

למוניות יש עבודה במקום ציבורי סביב השעון, הן נמצאות על הכבישים יותר זמן בממוצע מרכבים פרטיים. נהגי מוניות מבלים ימים כלילות על הכבישים גם בשעה שאינם מסיעים לקוחות, ולעתים עובדים במשמרות חולקים את אותה המונית כך שהנהג משתנה וכך גם אופי הנהיגה שלו שעתיד לשנות את שחיקת הרכב או את הסיכויים להיקלע לתאונות דרכים. מעצם מהותן של מוניות (שירות או פרטיות), הן נשחקות יותר מהר מרכב פרטי ונזקקות לטיפול שוטף עקב שחיקה או תאונות, ומסיבות רבות ושונות ביטוח חובה ומקיף למוניות עולה יקר יותר.

ביטוח רכב למונית יקר יותר
פוליסת ביטוח רכב מכסה את כל ההוצאות הצפויות במקרה של תביעה. הביטוח מורכב הן מביטוח חובה והן מביטוח מקיף, משום שהינן מסיעות נוסעים ששוכרים את שירותיהן בזמן שהן עצמן נעות בשטח מסוכן יחסית. ביטוח חובה מעניק פיצוי על תביעות של פגיעה בגוף, ביטוח מקיף מעניק כיסוי למקרי פגיעה ברכוש המונית וביטוח צד ג´ מעניק פיצוי אם המונית פגעה ברכוש אחר. שלושת הביטוחים הללו נחוצים למוניות משום שנהגי מוניות העובדים סביב השעון עלולים לגרום לתאונה מסיבות של עייפות ועצבנות, סגנון נהיגה כדי להשיג לקוח או בכדי להסיע אותו במהרה למחוז חפצו ועוד. על אף שמונית הינה רכב להסעת נוסעים, אינה מוגדרת על פי רוב כתחבורה ציבורית אלא כרכב פרטי, על – כן הרחבה לכלי רכב פרטיים תשמש כביטוח מונית.

איך מוצאים ביטוח זול לרכב?
בעלי המונית מעוניינים מצד אחד לקבל עזרה מחברת הביטוח בכיסוי כספי הנזק שנגרמו, והיות והסיכוי של מונית להיקלע לנזק גבוהים, יש לו אינטרס לשלם פרמיה גבוהה יותר על מנת להשיג תקרת ביטוח גבוהה יותר. מצד שני, לפעמים מדובר בצי רכבים ועל כן מעוניינים להוזיל את מחיר הביטוח. כך או כך, רצוי לערוך השוואת מחירים בין חברות הביטוח ולהחליט לבד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר