ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

פוליסת ביטוח לרכב

כל רכב בעל מספר רישוי חייב בביטוח חובה, בין אם הוא עולה על הכביש ובין אם הוא נמצא ללא שימוש בחניה. העקרון העמוד מאחורי זה, הוא שבכל מקרה שבו אדם נפגע כשהוא ברכב, פורק או מעמיס עליו – וגם אם זה בחניה או שאינו זז בכלל, יש לשמור כי אותו אדם יפוצה בכספי ביטוח, וזה על פי חוק ביטוח רכב חובה 1970 וחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים 1975. סוג הביטוח השני שמבטח את הרכוש בלבד (את הרכב או רכוש שנפגע מהרכב המבוטח) הוא בגדר ביטוח רכב רשות, אולם הוא חשוב לא פחות, משום שהשימוש בו תכוף יותר וגם הוא תובעני מבחינה כספית.

איך יודעים לשלם רק על סעיפי הביטוח הקריטיים?
ביטוחי רכב מורכבים מסעיפי ביטוח רבים. ישנם סעיפים שמחויבים מכוח החוק ובאופן כללי- היה רצוי שתרכשו ביטוח מסועף ונרחב שמכסה ככל שניתן לו יכולתם. ההבדל בין הביטוחים הוא בעיקר תקרת הביטוח המוצעת, כלומר – סביר להניח שאם אתם משלמים מחיר זול יותר , זה רק מפני שהביטוח יחזיר פיצויים נמוכים יותר, ולהיפך. בנוסף, יכול להיות שהוזילו לכם את סעיף ההשתתפות העצמית בביטוח, אולם ברגע האמת כשתפעילו את הביטוח תיווכחו כי אתם הולכים לשלם כסף רב וחברת הביטוח לא תשלם אלא רק מעל לסכום הגבוה אותו עליכם לשלם בעצמכם (וזו עוד אחת מהסיבות מדוע שלא לשלם ביטוח רכב הכי זול).

איך למצוא פוליסות ביטוח רכב מתאימות וזולות?
חברות ביטוח מתחרות אחת בשנייה על לקוחות ומוכנות להוזיל את מחיריהן כדי לזכות בלקוחות אשר הן לא צפויות להוציא עליהם כספים. כדי לעשות השוואת מחירי ביטח רכב, יש למלא טופס מקוון כשלאחר מכן מספר נציגים מחברות הביטוח ישובו עם הצעות מפתות במחיר שיכולות להתאים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר