ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תוספות לביטוח רכב

לאחר רכישה של רכב יתכנו שינויים שיעשו בפנים ובחיצוניות הרכב, שינויים אלו חייבים להיות מעודכנים אצל חברת הביטוח. שינויים ותוספות לרכב יכולים לשנות את אופי פוליסת ביטוח הרכב ועל כן חברת הביטוח צריכה להיות מודעת לכך. אך בניגוד להנחה הרווחת, לא תמיד תוספות לביטוח הרכב ייקרו אותו, יכול להיות לא פעם שתוספות לביטוח רכב יוזילו אותו!

אילו תוספות ניתן לעשות לרכב?
כאשר נדונים בתחום של שינויים ותוספות לרכב ניתן להתמקד בשני סוגי שינויים עיקרים והם: שינויים במבנה של הרכב שנחשבים שינויים חיצוניים או שינויים בפנים הרכב שאינם דורשים ידיעה של משרד התחבורה וחברת הביטוח. כך למשל התקנת פלאפון, מערכת סטריאו חדשה, GPS, מחשב לניהול מהרכב וכו´ הן תוספות שלא דורשות ידיעה של משרד התחבורה שכן הם לא קשורות למבנה של הרכב ולאופן הנהיגה. מצד שני חברת הביטוח צריכה לדעת על שינויים אלו שכן תוספות שכאלו לרכב יכולות לייקר את פוליסת הביטוח שכן הסיכון שגנבים יפרצו לרכב גדול יותר. לעומת זאת שינויים חיצוניים ברכב שמשפיעים על המבנה של הרכב כגון שינוי גיר הילוכים, החלפת חלקים במנוע, התקנת וו גרירה – מחייבים את הנהג ליידע את חברת הביטוח. שינויים אלו משפיעים על אופי הנהיגה ועל עלויות הביטוח.

באילו מקרים תוספות יוזילו את ביטוח הרכב?
כאשר אדם מוסיף מיגונים לרכב שלו כגון אזעקות, אימבולייזור, קודנית, איתוראן וכו´ זה יכול להוזיל את פוליסת הביטוח שלו. אומנם ההשקעה הכספית באותו הטווח תהיה יקרה יותר אך בטווח הארוך פרמיית הביטוח תוזל משמעותית שכן הסיכויים לפריצה או גניבה יורדים. לא פעם חברות ביטוח רכב דורשות מרכבים יוקרתיים וחדשים להוסיף מיגונים מסוימים כתנאי לביטוח הרכב. מאוד רצוי למגן את הרכב שכן זה מקטין את סיכויי הגניבה והפריצה אליו וכן מוזיל את פוליסת הביטוח, כך שגם האינטרסים של חברת הביטוח וגם של המבוטח מתממשים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר