ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב במבצע

רכב הוא עסק יקר לכל אדם ממוצע על כל משמעויותיו – הרי מרגע קניית הרכב – בין אם ישן או חדש, הפחת מתחיל לפעול וההזדמנויות לפגיעה ברכוש שלך הולכות וגדלות, ומעלות את רמת הסיכון שהרכב שלך יפגע. ישנה סברה כי אחת לשלוש שנים כל כלי רכב עובר תאונה כל שהיא, אז מכאן מתווסף הנזק של ירידת ערך הרכב אשר הולך ויורד עד שמוכרים אותו. אל הוצאות אלו מתווסף ביטוח רכב שנתי, שיכול לעלות אלפי שקלים לשנה. בהתחשב בעובדה שלא מדובר בהוצאה היחידה לאורך כל השנה, הרי שרצוי לחפש ביטוח רכב במבצע או לקרוא מדריך ביטוח רכב, כדי להבין מהן הנקודות שניתן לתמרן בהן לטובתכם.

למה מחירי הביטוח יוצעו במבצע?
כשיש קולקטיב (מעל ל- 40 קונים) אשר יש להם פרופיל זהה או שמעוניינים לעצב להם פרופיל סטנדרטי שיתאים לכולם, בתנאים הבסיסיים ביותר. כך למשל יוצע ביטוח רכב במבצע לעובדי חברות מסוימות, לסטודנטים, לבעלי רכב היברידי ועוד. ניתן גם להפוך חבילת ביטוח לאטרקטיבית על ידי המבצע ופרסומו במדיה. חשוב מאוד להבחין באותיות הקטנות בסעיפי ביטוח רכב ולברר מה התמורה שאתם מקבלים, היות והמבצע עלול לבוא גם על חשבונכם בזמן הצורך, בבחינת: "זול היום – ומחר נשלם על זה" ברגע האמת, כשנצטרך להפעיל את הביטוח.

איך להשיג מבצע כזה?
מבצעים מתפרסמים במדיות השונות, כך שחשוב להיות קשובים לפרסומות, ולמי שמגיעה לו ההנחה. תוכלו להשיג קופונים ממקומות שונים ומחברות אשראי למיניהן, אם יש לכם ביטוחי דירה ורכוש אחרים – תוכלו לנסות לבקש הקלה בביטוח הרכב. גם אם אתם בעלי משלח יד עצמאי, בררו אם מגיע לכם ביטוח לאוטו בהנחה. מלאו את הטופס המקוון להשוואת מחירים, המתינו שנציגי חברות הביטוח יצרו עמכם קשר, וערכו היכרות קצרה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר