ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

פרמטרים לחישוב תעריפי ביטוח

ביטוח רכב חובה הוא מוצר שכל בעל רכב חייב לרכוש, ופה אין לו בחירה. העניין הוא שמכאן ואילך יש לנהג המבוטח אפשרות חופשית לבחור בין חברות ביטוח רכב בשונות שמציעות בכל חודש מבצע כזה או אחר וגם הנחות דרך גורמים שונים, כדי למשוך לקוחות. האם הנהג מרוויח בעצם מאותם המבצעים? זו כבר שאלה אחרת, ולצורך המענה עליה עליו לחקור טוב – טוב את חברת הביטוח מולה הוא מתעניין. לפני הכל, חשוב לדעת כי יש פרמטרים קבועים שעל פי בדיקתם נקבע המחיר לביטוח חובה בכל חברת ביטוח. אלו פרמטרים בסיסיים למדי ונוספים אליהם עוד גורמים כמו מקום מגורים.

הפרמטרים לחישוב ביטוח חובה
הפרמטרים הקבועים לחישוב ביטוח חובה על ידי מחשבון ביטוח חובה משרד האוצר הם גיל הנהג, שהרי שככל שהנהג צעיר יותר מחיר הביטוח יעלה בגלל הותק שלו שהינו עוד נתון נמדד, מינו – נהגות מקבלות הצעת מחיר זולה יותר ולעתים גם שירות נוסף כמו שירות להחלפת גלגל באופן חד פעמי, סוג הרכב (פרטי, מסחרי, שטח), דגם הרכב, נפח המנוע, כריות אויר ועוד. העבר התעבורתי של הנהג המבוטח בשלוש השנים האחרונות – ככל שירבו מקרי התביעות לביטוח כך הוא יתייקר – ואין זה משנה אם ביטח בעבר בחברת ביטוח אחרת (היסטוריית תאונות ושלילות רישיון).

ביטוח חובה של נהג צעיר או נהג ותיק
ומה עם הפרמטרים לביטוח חובה של נהג צעיר או נהג ותיק?אלו אותם פרמטרים, אולם לנהג חדש אין לו עדיין ותק תעבורתי, ומה גם שיכול להיות שהביטוח לא נרשם על שמו אלא על שם בעל הרכב (הורים למשל) שבו השתמש ואז בכלל אין תיעוד לגבי רקע נהיגתו של הנהג. במקרה כזה, חברות הביטוח לא חושבות פעמיים, ומעלות את מחיריהם לסעיפים מסוימים. מי שמחפש ביטוח זול לרכב, אינו נהג צעיר ואינו נהג חדש אולם הביטוח מעולם לא נרשם על שמו, יכול להוסיף את שמו למבטח הקודם (ברשותו) ולהשתמש בעבר התעבורתי של המבוטח הקודם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר