ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה השוואה באינטרנט

אולי תופתעו לגלות פערי מחירים של ביטוח לרכב בטווח של מאות ולפעמים גם אלפי שקלים בין חברת ביטוח אחת לשנייה, כשבעצם מדובר כביכול תחת אותו שם מוצר. ולמה כביכול? משום שהשוני המהותי לא נעוץ בעריכת ביטוח בחברת ביטוח זו או אחרת – ממילא ההתנהלות כיום היא טלפונית בלבד ולא משנה היכן נמצאת חברת הביטוח גיאוגרפית, אלא ההבדל נעוץ בטיב הביטוח עצמו, בבחירת סעיפים לביטוח, שווי תקרת הביטוח, וסעיפים נלווים אותם בחרתם להוסיף. אז כדי לדעת באופן כללי איך לבחור סוכנות ביטוח לרכב – או יותר נכון חברה לביטוח ישיר, רצוי להתעמק בסעיפים הבסיסיים של ביטוח חובה.

אתם בוחרים כמה לשלם
ביטוח חובה לרכבים הוא אמנם על- פי חוק, אולם אתם בוחרים את שווי תקרת הביטוח לכל סעיף, כלומר – אתם בוחרים את רמת ההשקעה שלכם כשבאופן יחסי אתם תזוכו בפיצויים עם הפעלת הביטוח. ישנן חברות ביטוח שלא תסכמנה לרדת מהצעתן, וזה מפאת חישובים של כדאיות וסטטיסטיקות. כנראה שהסטטיסטיקה מראה שדווקא עם נתונים כמו שלכם, חשוב לחברת הביטוח כי תשלמו מעט יותר עבור הסיכוי שזה יקרה, אולם במקביל גם חברת הביטוח דורשת בהתאמה את סכום התשלום עבור כך. מכל כספי המבוטחים בביטוח חובה למעשה מופרשים 5% שעוברים לקרן "קרנית" אשר משלמת פיצויים בגין פגיעות גוף לכל מי שנפגע ואין לו חברת ביטוח לתבוע (בתאונת "פגע וברח" למשל). אותם כספים שהוענקו לנפגעים נתבעים ישירות מהנהג שפגע כשזה יתגלה.

תוכלו לעשות לביטוח חובה השוואה באינטרנט
ביטוח חובה הוא הביטוח היחיד שיש לו מחשבון ביטוח חובה. בכל שאר המקרים וגם לביטוח חובה, ניתן להשאיר פרטים באתר ומספר חברות ביטוח תיצורנה קשר עם המבוטחים בהקדם, כדי להציע את ההצעות המשתלמות ביותר עבורם. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר