ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוחי רכב הם עניין שלא נעים לשלם אותו מדי שנה – מוציאים סכומי עתק של אלפי שקלים על ביטוחי רכב – ביטוח חובה, מקיף וביטוח צד ג´ והישראלי הממוצע לא שש להוציא זאת מכיסו, כל עוד ישנו סיכוי שלא ינצל זאת. רבים מחפשים מה המחיר לביטוח זול אפילו מבלי לברר במה זה כרוך, ומחיים למעשה מחדש את הקלישאה "כל מה שזול עולה לבסוף ביוקר!". נתחיל מביטוח חובה שהינו חובה על פי חוק ומחירו הממוצע נע בין 1,000- 2,000 שקלים. לגבי הביטוחים האחרים, זכותו של המבוטח לבחור באם לרכוש אותם בכלל. אולם מכיוון שלא ניתן לרכוש אותם בדיעבד, לא יהיה ניתן לקבל פיצוי בזמן אמת אם לא היה כזה ביטוח. אפילו אם תעשו אותו מיד לאחר התאונה.

איך למצוא מחירי ביטוח רכב
לגבי ביטוח חובה, אין בעיה כלל וכלל – כל מה שצריך לעשות למעשה הוא סקר מחירים על ידי אתרים להשוואת מחירי ביטוח רכב. עוד לפני שעורכים את הסקר, רצוי לפנות אל מחשבון תעריפי ביטוח חובה.כאן תבצעו מילוי של דף הזנה קצר ובו יש לכתוב נתונים של הנהג הקבוע – או הנהגים – ברכב וגם את נתוני הרכב עצמו. הכינו את הרישיון של הרכב ופרטים של הנהגים הנוספים, כאן חשוב לציין אם ישנו נהג חדש. במידה וישנו נהג חדש או צעיר שמשתמש בקביעות ברכב (או בכלל), חשוב להוסיף זאת למחיר הביטוח. מדובר בכך, שאם לא יהיה ביטוח לאותו נהג צעיר או חדש, נהיגתו ברכב לא רק תסכן את רישיונו אלא תיחשב לעבירה פלילית.

איך לערוך השוואת מחירי ביטוח רכב?
מחירי ביטוח רכב מקיף וצד ג´ גם הם ניתנים להשוואה בין החברות. הכינו את מכשיר הפקסימיליה שלכם להתכתבות עתידית ביניכם לבין נציגי חברות הביטוח – או את האימייל, שיטה ירוקה חדשה. השאירו פרטים שלכם ופרטי רכב, ונציגי חברות הביטוח ישובו אליכם עם הצעות אטרקטיביות עבורכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר