ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב היברידי

רכב היברידי משלב שני סוגים של מנוע – מנוע בנזין רגיל ומנוע חשמלי, רכב היברידי ידוע כשומר על איכות הסביבה וזו עוד אחת מהסיבות שהופכות אותו כיום לכל- כך אטרקטיבי עם עליית המודעות לסביבה ירוקה יותר, במיוחד בתחום הרכבים. הסיבה שהוא פחות מזיק מרכב של מנוע בנזין רגיל זה שכאשר נגמר הדלק במיכל – המנוע החשמלי נכנס לפעולה. הדבר עוזר לכך שהמנוע לא ישחק ויפעל על אדי דלק – הרכב מתוכנן לשימוש במנוע חשמלי כל עוד זה אפשרי, וכן הוא תומך בכך שפחות גזים רעילים כתוצאה משריפת הדלק במנוע יפלטו לסביבה. כך גם ישנה הנחה על ביטוח רכב.

מדוע חוסכים בביטוח רכב היברידי?
העניין מתחיל עם הרצון לעידוד הסביבה הירוקה והירתמותן של חברות ביטוח לנושא. ישנן הטבות כפולות, כלומר – ניתן ליהנות מהנחה שחברת ביטוח רכב בחרה להעניק בנוסף לכך שממילא ישנו חיסכון בביטוח ישיר רכב דרך האינטרנט למיניהם מול ביטוח בסוכנויות הרכב. כאשר מחדשים את שלושת הביטוחים יחדיו, ניתן להגיע להנחה בעלת סכום גדול יחסית. בנוסף, נמצא קשר במחקרים בין פרופיל נהגי הרכב ההיברידי לבין כמות תביעות הביטוח (אלו נהגים שתובעים פחות את הביטוח, לכן נהוג לחשוב כי הם פחות מעורבים בתאונות דרכים). חברת הביטוח רואה בכך עסק משתלם – היא מבטחת מבוטח נוסף אשר אינו גורם לה להוצאת כספי תביעות ובכך יש לה רווח "נקי" ממנו כביכול, ולכן יכולה להציע את הביטוחים במחיר זול במיוחד.

למה אין הרבה מכוניות כאלו בארץ?
מאמינים כי הו מוצר חדש אשר יצבור אמון בקרב הציבור עם השנים, ובנוסף לכך שהינו חסכוני – רבים יעברו לרכב היברידי שתורם לסביבה ואינו מחורר את כיס ההוצאות של המבוטח. ניתן לומר כי סוג הרכב הוא אחד מהנתונים שמרכיבים מחיר ביטוח – וכאן אינו מייקר אם הופך אותו לביטוח זול לרכב. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר