ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחירון ביטוח צד ג

ביטוח צד ג´ עולה הכי פחות משאר הביטוחים, אולם משמעותו רבה. הוא מכסה הוצאות של תביעות שנעשות על ידי כל צד שאינו קשור למבוטח או לחברת ביטוח רכב שלו, כלומר- מי שנפגע מהרכב של המבוטח, וזה יכול להיות כל רכוש שהוא שנפגע: ממכונית ועד רכוש ציבורי או פרטי – חנויות וחלונות ראווה, תמרורים ורמזורים ועוד. בביטוח זה ישנם כיסויי ביטוח חובה שלא נכללים בביטוח חובה סטנדרטי, ועוזרים להתגבר על סכומי התביעות הענקיים שמוגשים לנתבעים. ביטוח צד ג´ קיים לא רק כביטוח צד ג´ לרכב פרטי, אלא גם לרוכבים על דו- גלגלי ומסחריות, ואף דווקא אז יהיו רלוונטיים יותר.

היכן טמון יתרון בביטוח רכב צד ג´?
כשאנו אחראים לפגיעה במכונית יוקרתית או מסחרית, הסיכוי כי יתבעו מחברת הביטוח שלנו סכומים אסטרונומיים גדול, לכן במקום שנשלם את הסכום הרב מכיסנו, אפשר להפעיל את חברת הביטוח במידה וסכום התביעה יקר יחסית ומעבר להשתתפות העצמית שלנו. בנוסף, ישנם בעלי רכב שמחליטים במכוון שלא להפעיל ביטוח מקיף לרכבם כי זה לא משתלם להם – כמו מכוניות ישנות או רכב דו גלגלי, שמחיר הביטוח שלהם יקר ולא משתלם (רכב ישן עלול לרדת מהכביש עם התאונה הראשונה שיעשה, דו- גלגלי מסורב ביטוח בהרבה חברות ביטוח משום הסיכון שבו) ויודעים מראש כי לא יפעילו את הביטוח כי לא יציעו להם ביטוח מקיף זול, אולם כדי להתכונן מראש לגורם לא צפוי, תביעה מצד שלישי, לא נדרש סכום כסף רב, והתמורה משתלמת.

איפה ניתן למצוא מחירון ביטוח צד ג´?
באתרי האינטרנט ישנם פתרונות תשלום שונים וניתן אפילו למצוא תעריפים שחברות ביטוח חובה לרכב תצענה לכם – על ידי מחשבון של משרד האוצר. לביטוח רכוש אין מחירון, יש צורך להשאיר פרטים ולשמוע תוך השוואת מחירים מהירה היכן רצוי לערוך את הביטוח הזול והטוב ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר