ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה מחירים

כל רכב שעולה על הכביש ויש לו מספר רישוי חייב בביטוח חובה. פקודת רכב מנועי תש"ל (1970) חייב על פי חוק את כל מי שנוסע בתחומי מדינת ישראל ברכב מנועי להחזיק ברשותו ביטוח חובה, ולהציגו לביקורת במקרה הצורך. במסגרת חוק הפלת"ד (פיצויים לנפגעי תאונות דרכים) משנת 1975 החוק אומר כי כל רכב אשר עולה על הכביש באשר הוא (רכב כבד או מסחרי, רכב פרטי עד 4 טון ורכב דו – גלגלי. החוק נוצר תחילה מטעמים הומניטאריים – כדי למנוע מצב שבו תהיה פגיעה גופנית של אדם כתוצאה מתאונה ולא יהיו לו הכיסויים הכספיים מכך.

איך קובעים לביטוח חובה מחירים?
עד לשנת 2004 בהדרגה, היה מחיר אחיד לכל ביטוח חובה אשר שולם לחברת ביטוח אחת – "אבנר". משנה זו ואילך הותרה תחרות בין חברות הביטוח השונות על כיסו של המבוטח, ועל כן המחיר הנקוב היה כפי שבחרו. מחירו של ביטוח נקבע לפי גורמים משתנים שתלויים בנהג הקבוע ברכב או ברכב עצמו. בשנת 2005 הוגשה הצעת חוק על פיה לרכב בעל צריכת דלק גבוהה יותר מחיר ביטוח חובה יהיה יקר יותר. הנתונים הקשורים ברכב הם כריות אויר, נפח מנוע וגרם רכב כמו גם תביעות ביטוח שנרשמו על אותו רכב, וגורמי האנוש הם כמות הנהגים, גילם, מינם, היסטוריית הביטוח שלהם או תביעות הביטוח ועוד.

איך ניתן למצוא לביטוח חובה מחירים זולים?
תוכלו לעיין במחשבון תעריפי ביטוח חובה לרכב של משרד האוצר – לאחר הזנת פרטים, תוכלו לראות את המחירים השונים המוצעים לך מחברות הביטוח ולבחור בזו שמתאימה לכם. תוכלו כמובן להשאיר פרטים באתר להשוואת מחירים ונציגי חברות הביטוח יהיו אלו שרודפים אחריך בהצעות מחיר שיותאמו במיוחד בעבורך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר