ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לרכב השוואת מחירים

אנחנו הישראלים נמשכים למבצעים כמו אל אש. מבצעים הם אלמנט שלוכד את העין ומושך את תשומת הלב. תחושת הניצחון המצטרפת לקניית מוצר ממבצע היא המחיר הזול אותו שילמנו כשקיבלנו שני מוצרים במחיר אחד, או הטבות נוספות. כך גם בין מחירי ביטוח לרכב. מדובר במחירים שממילא עלינו לשלם אותם מדי שנה והם יקרים יחסית (בכל שנה עלינו לשלם אלפי שקלים בעבור הביטוחים לרכב). תנאים מקלים על קנייתו של רכב לצעירים ורכבי ליסינג מחברה גורמים לנהגים רבים להחזיק רכבים אף כרכב שני בבית ועדיין עלינו לשלם את מחיר הביטוח היקר.

לעשות לביטוח לרכב השוואת מחירים
 נוצר מצב, שבו אנו מחפשים את ביטוח הרכב הזול ביותר מבלי לדעת למשל מה הוא כולל, כי הרי ביטוח לרכב "בסיסי" הוא ביטוח חובה, ואבזמן תאונה, אנחנו כבר "נשבור את הראש" אם אנו רוצים לתקן את הרכב או לא. נכון? ובכן, באופן חלקי. אם חייבים לשלם דמי ביטוח, למה לא לדעת מה אנחנו מקבלים? שוק הביטוח הינו שוק תחרותי כבר כמעט עשור, וחברות הביטוח משתכללות במתן השירותים וכן בתוכניות השונות המוצעות ללקוחותיהן במטרה להשיג כמה שיותר לקוחות. כדי למצוא את המחיר הזול ביותר או לפחות לשמוע הצעות מחיר זולות יחסית עבור הרכב, אחד מהשירותים המוצעים ללקוח הוא שירות השוואת מחירי ביטוח לרכב, כאשר לאחר הזנת פרטי מבוטח ורכבו נציגי הביטוח יוצרים עימו קשר לצורך הצעה.

כשמדובר בביטוח לרכב השוואת מחירים היא השיטה הזולה!
אתם ממלאים כאמור את הטופס ונציגי חברות הביטוח יצרו עמכם קשר בהקדם. תוכלו לראות גם מחירים בסיסיים של ביטוח חובה של מספר חברות ביטוח במחשבון ביטוח חובה של משרד האוצר. הרחיבו את הכיסויים במידת הצורך – זכרו כי אתם משלמים בכל מקרה, אז לפחות עשו זאת כראות עיניכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר