ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חישוב ביטוח מקיף

לרגל בדיקה של מחירי ביטוח לרכבכם, מוצעות לכם מגוון הנחות שמבטיחות עשרות אחוזי הנחה לביטוח רכב יחסית לחברות ביטוח אחרות, הנחות במידה ואתם עורכים את הביטוח שלכם דרך חברה כל שהיא לביטוח ישיר ולא דרך סוכן לביטוח, הנחה אם אתם נרשמים דרך אתרי האינטרנט, ובעיקר הנחה אם תערכו אצלן את חוזה הביטוח הבא שלכם לרכב. אצל חלק מחברות הביטוח, ההנחה הזו חייבת להיות כדאית ביחס לשנייה. אם- כן, איך יודעים לעשות חישוב ביטוח מקיף בחברות הביטוח שמציעות לכם את התנאים הטובים ביותר?

חישוב ביטוח מקיף
בין אם ברשותך רכב פרטי עד 4 טון או רכב דו- גלגלי, אין דבר בטוח יותר מאשר זה שמחיר הביטוח יהיה פשוט יקר. משום שמשלמים את מחיר הביטוח המקיף מראש, רצוי לעשות חישוב ביטוח מקיף – באופן מקיף. זה אומר לעשות השוואת מחירים בין חברות הביטוח. תוכלו לעשות זאת בעיקר באמצעות הזנת פרטיכם ופרטי הרכב אל טופס השוואת המחירים, ותוך זמן קצר חברות הביטוח תפנינה אליכם. חשוב שלא להיענות להצעה הראשונה שתיפול בחלקכם, אלא לבדוק כל אפשרות. יכול להיות שתוכלו לאסוף מעל ל- 40 אנשים שנמצאים בעבודתכם- או כל מי שמעוניין להוזיל את הביטוח. כשמדובר בקולקטיב מעל ל- 40 אנשים, תוכלו לקבל ביטוח סטנדרטי במחיר מוזל ובמסלולים אטרקטיביים מידי כל חברה לביטוח.

איך עורכים חישוב ביטוח מקיף?
ביטוח מקיף מכיל את כל הנזקים שעלולים לקרות לרכבכם – ועליהם תפוצו. חברת הביטוח לא תשלם בעבורכם את כל ערך הפיצוי, אלא רק כל מה שעובר את ערך ההשתתפות העצמית שלכם. לכן, בקשו מחברות הביטוח הצעות מחיר עבור דרגות שונות של ערכי השתתפות עצמית ועשו חישוב מה יתאים לכם יותר בין הצעה להצעה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר