ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הנחה על ביטוח רכב

כל התוכניות בטלוויזיה והפרסומות ברדיו מאותתים לנו כי נושא ביטוח הרכב הוא יקר, לעתים אפילו יקר מדי. נכון שמאחורי זה עומד גורם ההרתעה לצורך מלחמה בתאונות דרכים, ומצד שני באמת מסייע לקבלת ערך הפיצוי בזמן תביעה, ולנו הישראלים – יש הרבה מאלו. כיום, כל חברת ליסינג תאגיד תקשורתי גדול או חברה לביטוח מחזיקה מחלקת ביטוח רכב, ומשום התחרות המרובה אנחנו יכולים להרוויח עוד כמה אחוזים על חשבונם של המתחרים האחרים. אז איך מוצאים הנחה על ביטוח רכב?

אמת בפרסום, או פרסום שבאמת?
הפרסומות מודיעות לנו כי אצל חברת הביטוח שלהן תוכלו למצוא הנחה על ביטוח רכב באופן משמעותי. כצרכנים שעשו סקר שוק לפני רכישת הביטוח, יכולים לומר שבאמת פערי המחירים בין ביטוח רכב זהה אחד לשני (חובה, מקיף או צד ג´) ישנם בסופו של דבר פערי מחירים גבוהים מאוד (מאות ואף אלפי שקלים). האם המוצרים זהים באמת? בדרך כלל אנחנו לא עומדים בפיתוי, אנו לא בודקים מיד. אנו מיד קופצים על מי שזול יותר. על כל צרכן ללמוד לפני שהוא רוכש מוצר, מה בעצם הוא מכיל. גם אם הפירוט הוא מייגע וארוך, תוכלו לגשת אל ראשי הפרקים שמעניינים אתכם, וזה בעצם מה שמוזיל את הביטוח: ההשתתפות העצמית, תוספות הביטוח למיניהן (גרר, שכר טרחת עו"ד) ועוד.

איפה עוד ניתן לקבל הנחה על ביטוח רכב?
גם אם תמצאו חברה לביטוח ישיר שתוכל לערוך לכם ביטוח בשיחת טלפון אחת, תוכלו לברר לגבי הנחה נוספת: הרשמה דרך אתר האינטרנט. סביר להניח שנציגים לא יאמרו לכם זאת מיד כדי לקטוף תמלוגים על צירופו של לקוח נוסף. הנחה נוספת תיתכן אם אתם רוכשים את כל חבילת הביטוח בחברת ביטוח אחת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר