ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב הוא עסק פשוט – ברגע שישנו צורך להזמין אחד כזה, פשוט ממלאים את פרטיכם באתר להשוואות מחירי ביטוח רכב וממתינים לשיחה מנציגי חברות הביטוח השונות. תוכלו להקשיב להצעות הביטוח השונות, לבקש את הצעות המחיר בכתב כדי שתוכלו להשוות בין חברת ביטוח אחת לאחרת, ולבחור מבין כל האופציות המוצעות את ההצעה הטובה ביותר. אין צורך במודעות עדכנית בקשר למחירי הביטוח באותה התקופה, פשוט לפני שאתם עושים השוואת מחירים עשו שיעורי בית קצרים: בדקו את תעריף המחירים המותר לביטוח רכב לרכבכם, והמתינו להצעה הטובה מכולן.

מהי ההצעה הטובה בהשוואת מחירי הביטוח רכב?
ההצעה הטובה מכולן היא אינה בהכרח ההצעה הזולה ויכולה פעמים רבות להוות מילכוד, מפני שעכשיו אתה אמנם מחפש ומוצא את המחיר הזול ביותר עבורך, אולם המוצר משתנה בערכו. הכוונה היא שכנראה הפחיתו במחיר ההשתתפות העצמית שלך במקרה של תאונה. ערך ההשתתפות העצמית נתון כמפתח לשינוי מחירים אצל חברות הביטוח. כך למשל אם אתם מעוניינים בביטוח מוזל לאופנוע ולא בחברת הפול, תוכלו למצוא זאת כיום גם בחברות ביטוח רגילות – ואלו משתמשות בנתון שמצמצם את מספר הנהגים הנוהגים ברכב לאחד, ואת ההשתתפות העצמית מרחיבים. המשמעות של זה היא שבזמן תאונה תיאלצו לשלם סכום כסף גבוה להשתתפות עצמית כפי שסוכם בחוזה הביטוח, וזאת מפני שרציתם לצמצם את הוצאת ההשתתפות העצמית בסכום הביטוח השנתי. ההבדל בין ההוצאות משמעותי, במיוחד כשההוצאה "נופלת" עליכם בבת אחת.

חשיבות השוואת מחירי ביטוח רכב
ישנה חשיבות גדולה להשוואת ביטוחי הרכב אמנם, אולם היא אינה מצביעה על השירות שאתם הולכים לקבל. מצד שני, טווח המחירים נע בין חברת ביטוח אחת לשנייה (זה חוקי) ועלול להגיע גם להפרשים של 120%.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר