ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תביעות ביטוח רכב

המדינה מחייבת כל אדם בעל רישיון שעולה על הכביש בביטוח חובה לרכבו. במסגרת ביטוח זה הנהג יכול לנהוג בראש שקט כאשר הוא יודע שיש לו כיסוי ביטוחי – מה הכוונה ? במקרה של תאונה אם נפצע הנוהג באופן אנוש או באופן קל הוא לא יצטרך לשלם את מלוא סכום הטיפול הרפואי שיכול להגיע להון תועפות. רוב העלויות יהיו על חברת הביטוח ודמי ההשתתפות העצמית שנקבעו בפוליסה יהיו על חשבון המבוטח.

מה היא תביעת ביטוח רכב?
במידה ואכן התרחשה תאונה, נעשה נזק לרכב או נזק פיזי, או לחלופין נזק לצד ג´ יפנה המבוטח לחברת הביטוח בתביעת ביטוח רכב. לכל סוג של ביטוח רכב – חובה, מקיף או צד ג´ – ניתן לתבוע את השירותים עליהם משלמים המבוטחים לאורך כל השנה. כאשר מגישים תביעה לביטוח רכב יש לאסוף כמה שיותר ראיות מאירוע התאונה, במידה וכמובן כל הניזוקים עברו את הטיפול לו הם זקוקים. רצוי לצלם את הנזקים שקרו למכונית, למשל. גם מקרה של פריצה לרכב או גניבת רכוש ממנו – כל עוד יש תיעוד למשל של מצלמת וידאו שהייתה בסביבה רצוי להעבירו בתביעת ביטוח הרכב. כל ראייה שתאשש את טענתכם תגרום לחברת ביטוח הרכב לבוא לקראתכם ולכסות את העלויות באופן מקסימאלי. כאשר יושבים מול סוכן הביטוח יש לדבר בריהוט ולתאר באופן מדויק ביותר את שקרה במהלך התאונה. אין להצהיר על דברים שאינכם בטוחים בהם, שכן בתאונה עקב האדרנלין וסערת הרגשות יכולים לפעמים להישכח דברים.

מתי תיעשה תביעת ביטוח רכב?
לעיתים כיוון והעלויות הם זעומות ומזעריות ועלות ההשתתפות העצמית תעלה על עלויות התיקון, לא תיעשה תביעת ביטוח רכב. עם זאת, במידה והנזק הוא גדול מאוד והעלויות מגיעות להון תועפות ייאלץ המבוטח להגיש תביעת ביטוח רכב ולקבל את הכסף שמגיע לו על פי הפוליסה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר