ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחיר ביטוח נהג צעיר

ביטוח נהג צעיר הוא הביטוח היקר יותר. אין מה לעשות, חובת הדיווח עליכם לחברת הביטוח כי ברכב נוהג נהג צעיר. במידה ולא עדכנתם את חברת הביטוח בכך, נכון שהביטוח יעלה לכם במחיר מוזל, אולם כאן כשאותו נהג צעיר יכנס לרכב לצורך נהיגה הוא יעבור עבירת תעבורה שהיא אף פלילית. מה שחשוב, זה שיהיה ביטוח חובה לאותו נהג צעיר, ולגבי שאר הביטוחים- זה עומד לשיקולכם. קחו בחשבון שאם כבר יש ביטוח ותמיד ישנו סיכוי לצערנו שתקרה תאונה – היא תפגע בראש ובראשונה ברכב עצמו, לכן רצוי לבטח גם את הרכב בביטוח מקיף).

מה ביטוח נהג צעיר כולל?
ביטוח חובה הוא זה המפצה על פגיעות גוף לנהג, לנוסעיו וגם לכל שאר האנשים אשר מעורבים בתאונה. ביטוח מקיף מחזיר את מחיר המפגע שנגרם לרכב, וביטוח צד ג´ מכסה לצד השלישי את כל ההוצאות שנדרשו להוציא בגין אותה התאונה, גם אם זה לא הרכב שנפגע. ישנה אפשרות להוסיף תוספות ביטוחיות נוספות כמו ביטוח שמשות, הוצאות טרחת עו"ד ועוד. כל נהג צעיר הנכנס לרכב חייב לודא כי יש ביטוח נהג צעיר ומה הוא כולל.

מהו מחיר ביטוח נהג צעיר?
לכל סוג של ביטוח רכב (חובה, מקיף וביטוח צד ג´) ישנה תוספת המיוחדת לנהג הצעיר ויכולה להעלות את רף המחיר עד לגובה של 50% יותר מהמחיר הקבוע לנהג ותיק. המחיר לביטוח חובה כולל כיסויים גבוהים יותר לסעיפים אשר אותם חברת הביטוח מוצאת כמשומשים ביותר בתחום הביטוח, אותו הדבר בשני הביטוחים האחרים. חברות הביטוח הן המחליטות את רף המקסימום שנקבע לגיל הנהג הצעיר (מגיל 17 ועד 21 או 24), לכן אם אתם ב"תחום האפור" (21-24) רצוי לערוך השוואת מחירים בין חברות הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר