ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחירי ביטוחים

ביטוח לרכב יכול להיות הוצאה גדולה לכל אחד. לפעמים זהו שיקול הקובע את סוג הרכב בזמן רכישתו, היות וכלי רכב הוא הוצאה בלתי נגמרת שאין רווח לצידה פרט לשירות שהוא עושה עבור בעליו. אדם ממוצע אשר יש לו אפשרות לרכב שטח או לרכב פרטי לוקח בחשבון את מרכיבי ההוצאות העתידיות לו לרכב ומחשב את עלויות הביטוח, כאשר תשלום על כל שלושת סוגי הביטוח עלול להיות יקר מדי עבורו. אם כן, האם ניתן לוותר על אחד הביטוחים, מבחינת היקף סעיפי הביטוח ולהוזיל מחירי ביטוחים?

מחירי ביטוחים לרכב
ביטוח חובה הוא בלתי נמנע, על פי חוק הביטוח לרכב משנת 1970. הדבר היחיד שניתן לעשות על מנת לצמצם את עלותו היא השוואת מחירי ביטוח לרכב. ביטוחי רכוש כוללים ביטוח מקיף לרכב וביטוח צד ג´ , כאשר הביטוח המקיף הוא היקר יותר מבין כולם. ביטוח מקיף מכסה את הנזקים החומריים שנעשו לרכב לאחר שנפגע- בין אם מתאונה ובין אם משריפה, פגעי טבע, גניבות ועוד. ביטוח צד ג´. חברות הביטוח עושות בו את השימוש הגדול מכל הביטוחים ומשתדלות "לכסות" את עצמן למקרה של תביעות ביטוח. לכן מחיר הביטוח יתייקר יותר כשיתברר לחברת הביטוח כי לאותו נהג יש היסטורית תביעות ביטוח מפותחת בשלוש השנים הקודמות. קשה להתחמק מנתון זה, שכן את נתוני הביטוח הקודם ניתן לבדוק ביתר קלות וכך גם לשקלל את הצעת המחיר לביטוח.

מי אחראי על מחירי ביטוחים?
משרד האוצר קובע מדי שנה את התעריף הממוצע למחירי הביטוח. ישנו טווח תעריפים חוקי למחירי פוליסות הביטוח, וכל חברת ביטוח יכולה לבחור מחיר מתוך טווח המחירים הזה. מי שאוכף את קיומם של מחירים חוקיים לפוליסות של חברות הביטוח הוא המפקח על מחירי הביטוח מטעם משרד האוצר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר