ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה זה ביטוח נהג צעיר?

ביטוח נהג צעיר הכוונה ביטוח המיועד לנהגים צעירים שנמצאים בין הגילאים 17 ועד גיל 24, לפי רוב הפוליסות בחברות הביטוח כיום. הסיבה העיקרית בעקבותיה יצרו רוב חברות הביטוח פוליסות ייחודיות לביטוח רכב נהג צעיר היא תאונות הדרכים המרובות. סטטיסטיקות מוכיחות כי רוב תאונות הדרכים בימינו נגרמות בשל כשל אנושי חמור בקרב בני נוער. רבים הפעמים בהם נתונים בני נוער תחת לחץ חברתי, נוהגים תחת השפעת אלכוהול ומנסים לעשות רושם על היושבים ברכב, רושם שיכול להוביל לאסון נוראי.

מדוע מחירי ביטוח נהג צעיר כה יקרים?
כאמור, הסטטיסטיקות מראות כי רוב התאונות מתקיימות בקרב בני נוער, על כן ראו חברות הביטוח לנכון לייקר את הפוליסות של חתך אוכלוסייה זו, מה שמכונה "ביטוח נהג צעיר". הסיכוי שתקרה תאונה בגילאים צעירים יותר, בהם נוהגים ללא תחושת אחריות כמו המבוגרים, הוא גדול יותר. בהתאם, חברת הביטוח תאלץ לכסות כמה שיותר פעמים נזקי גוף, נזקי רכוש וכו´ ועל כן דורשת מראש מחיר גבוה יותר.

כיצד ניתן להקל על מחירי ביטוח נהג צעיר?
ההורים נאלצים לרוב לשלם את מחירי הביטוח הגבוהים. רצוי, בתור הורים ללמד את ילדיכם אחריות כלכלית ופיזית ולאפשר להם לשלם חלק מהביטוח בכדי לדעת את הסיכונים הסובבים אותם. לבנות, כיוון ושיעור התאונות קטן יותר , הביטוח יהיה נמוך יותר. כמו כן ניתן ורצוי לעשות סקר שוק בין חברות הביטוח הרבות בארץ ולמצוא את המחיר הטוב ביותר של פוליסת הביטוח המבוקשת. חברות הביטוח מודעות להתייקרות ביטוח הנהג הצעיר ומציעות מבצעים בכדי להקל על המחיר. כך למשל ביטוח חלקי ולא לכל ימי השנה, ביטוח קצר, ביטוח לסוף שבוע, שליחת SMSים לחברת הביטוח ובהתאם המחיר, עפ"י זמן הנהיגה וכו´.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר