ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב און ליין

ביטוח רכב און ליין הוא ביטוח שאותו ניתן לעשות על קו הטלפון או האינטרנט. לא נדרשים צעדים מיוחדים יותר משליחת פקס או מייל אל חברת הביטוח, וכבר יש לכם ביטוח רכב ביד (לאחר שתשלמו עליו בבנק). זהו צעד שחברות ביטוח ערכו בין השאר כדי להקל על המבוטחים את התהליך, ובמקום שיגיעו אל הסוכן בשעות של עבודה או אל חברות הביטוח ויערכו את סקר המחירים לבד, מספיק שהמבוטחים יזינו את הפרטים שלהם ושל רכבם בטופס להשוואת מחירים כשמספר דקות לאחר מכן נציגי החברות יחזרו אליהם עם הצעה. שירות זה לא עולה כסף, והבחירה הנבונה נשארת בידי המבוטח.

לא קונים חתול בשק
איך יודעים ללא סוכן ביטוח רכב שלא עבדו עליכם? ובכן, ישנן מספר נקודות אדומות. אמנם נכון שרובנו מחפשים את מחיר הביטוח הזול ביותר, אבל אין לחתום בעיניים עצומות על הצעות זולות מדי מממוצע המחירים שקיבלתם להצעות אחרות. אותן חברות הביטוח האחרות היו יכולות להוזיל לכם גם את המחירים באותה מידה ומעדיפות שלא. המשמעות להוזלה הייתה הורדת המחיר על השתתפות עצמית, אולם סכומי הכסף יתבטאו בבת אחת במקרה של תביעה, וזה עלול להיות לא נעים. חשוב להיות מודעים גם לזכויות שלכם- אם רק אתם ובני זוגכם נוהגים ברכב או אם אתה הנהג היחיד, אם יש לכם היעדר תביעות בשלוש השנים האחרונות, אם אינכם נוסעים בשבת- אתם זכאים להנחה. בנוסף, בבדיקת השוואת מחירי ביטוח רכב און ליין תוכלו גם להתעניין כמה יעלה לכם שילוב של שני ביטוחים. לרוב זה מקנה הנחה נוספת.

ביטוח רכב און ליין – כל ביטוח בחברת ביטוח אחרת
ניתן לפצל את הביטוחים לחברות הביטוח המשתלמות יותר בעבורכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשוות מחירים בנפרד. בקשו את הצעות המחיר אליכם, כך שתוכלו לקרוא מהם כל הסעיפים. בקשו בנוסף הערות נוספות והצעות לשילוב הנחה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר