ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נהיגה

ביטוח נהיגה הנקרא גם ביטוח רכב הוא שם כולל לשלושה סוגי ביטוח רכב שונים, כשאחד מהם הוא חובה, והשאר הם בחירה. כל נהג שנכנס לרכב חייב לוודא כי קיים ביטוח רכב המתאים לנתוניו. סוגי הביטוח מתחלקים לפי גיל בדרך כלל וותק. אם הנהג צעיר (כלומר עד לגיל 21 או 24, תלוי איזו חברת ביטוח אתם שואלים), הוא חייב בתוספת ביטוח לנהג צעיר. אותו דבר לגבי נהג חדש. באם לא קיימות תוספות ביטוח אלו בפוליסות הרכב- זוהי עבירה פלילית על- פי חוק לנהוג ברכב זה, אף אם זה נעשה ברשות בעל הרכב.

כיצד מתאימים ביטוח נהיגה לנהג ולרכב?
ממש כשם שניתן לערוך ביטוח לנהג יחיד שמוזיל את סכום הביטוח, יש חובת דיווח לחברת הביטוח ברגע שנוסף נהג חדש, צעיר או חדש וכל נהג אחר. חובת הדיווח נועדה בעצם לטובת המבוטחים, משום שהסיבה לתוספת במחיר היא תוספות לסעיפי ביטוח שמתאימות להתנהגות הנהיגה על- פי סטטיסטיקות שונות של חברות ביטוח ושל רשויות החוק. נהגים שגילם עולה, בדרך כלל נהנים ממחיר ביטוח זול יותר, במיוחד אם הם נשים. לעומת זאת, ביטוח נהיגה יהיה יקר ב 25% למורה לנהיגה. ביטוח רכב מותאם גם לסוג הרכב (דו גלגלי, מסחרי, פרטי, רכב שירות ועוד), לגילו של הרכב (לא תמיד משתלם לעשות ביטוח מקיף לרכב בגיל 10 ומעלה), לאיזור המגורים שבו נמצא הרכב ולתאונות שעשה בשלוש השנים הקודמות.

מה קורה כשנהג מזדמן נוהג ברכב?
מבחינת הביטוח, אותו נהג שהסיע את הרכב לחניה, במוסך או שוטף רכב הוא נהג מזדמן ולא הנהג הקבוע אותו ביטחו בפוליסה, אולם אם נהג ברשות המבוטח, הרי שביטוח נהיגה מכסה גם אותו ככל נהג המורשה בפוליסה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר