ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב GOV

עולם ביטוחי הרכב מציע למבוטחים שלל אפשרויות לביטוח הרכב, ובידו של המבוטח להשכיל לבחור את הביטוח אשר יתאים ביותר בתנאיו לכיסו ולרכבו. ישנו טווח מחירים ענק בן מאות שקלים בין הצעת ביטוח הרכב הזולה ביותר מול ההצעה היקרה ביותר, והמחיר בדרך כלל מצדיק את מה שמקבלים בתמורה, כלומר- לביטוח רכב זול יש סיבה להורדת המחיר, ועל המבוטח אשר רוצה להיות בקיא בשוק מחירי הביטוח לעשות סקר שוק קצר לא רק בעניין המחירים, אלא גם סביב מה שעומד מאחוריהם.

איך ניתן לבחור ביטוח רכב זול?
משרד האוצר, אשר קבע את פער המחירים החוקי למחירי ביטוח רכב מכל סוג, מציע מחירון אשר בו ניתן למצוא את המחיר המינימלי המותר לחברת ביטוח למשוך דרכו לקוחות, מול מחיר הביטוח היקר ביותר אשר מותר בשוק. מעבר למחירים אלו, יש לפנות אל המפקח על הביטוח, אותו משרד באוצר אשר קבע את אותו טווח מחירי ביטוח רכב, בתלונה. לכל חברת ביטוח כיום יש גם ערוץ ישיר, כלומר ניתן לבטח רכב גם שלא דרך סוכנות ביטוח, וכך להוזיל עלויות. המשמעות היא שעליכם מוטלת ההחלטה בבחירת חברת הביטוח הטובה לכם על- פי השוואת מחירים שסוכני הביטוח עורכים מולכם. ישנם הטפסים אותם אתם ממלאים בכל אתר של חברת ביטוח, שבאופן ישיר מזמינים את נציגי אותן החברות ליצור עמכם קשר, לעומת אתרי השוואת מחירים לביטוח רכב ישיר, שם הסינון נעשה באמצעות האתר ונבחרות עבורכם מספר הצעות הנחשבות לזולות ביותר, צפו לטלפון בסמוך לזמן שמילאתם טופס מכל נציג.

כיצד ניתן להוזיל מחיר ביטוח?
אם הנכם עובדי מדינה, ישנן חברות ביטוח אשר עלו באותה השנה במכרז ותוכלנה להציע לכם ביטוחי רכב סטנדרטיים מוזלים, אותם תוכלו לבחור. לעתים שילוב של ביטוח חובה וביטוח מקיף באותה חברת ביטוח מוזיל את עלות הביטוח, במיוחד אם נעשה מול חברת ביטוח ישירה כל שהיא.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר