ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכבים עלויות

ביטוח רכב בוא דבר שמחויב לכל בעל רכב. אין לנסוע ללא ביטוח חובה לרכב. למרות אחידות הפרמטרים הנלקחים מהרכב ומהנהג, ישנו פער מחירים בין חברות הביטוח השונות, אשר נובעים מסיבות שונות. לכן יש לבדוק רגע לפני עשיית ביטוח רכבים עלויות ביטוח, ולהגיע להחלטה לגבי מקום עשיית הביטוח. בנוסף, לכל אחד יש גורמים שמשנים את עלות הביטוח- לכן לא ניתן להשוות ביטוח רכב אחד מול ביטוח רכב אחר של אותו דגם.

הגורמים אשר על פיהם נקבעים לביטוח רכבים עלויות
זה תלוי בדרך כלל ברכב ובנהג שבו. סוג הרכב (פרטי, מסחרי, רכב שטח או דו גלגלי?), הדגם שלו, המנוע שלו, כריות האויר, גילו של הרכב (לא משתלם לבטח בביטוח מקיף רכב ישן וזול) ומקומו הקבוע (אם מקום המגורים הוא בשכונה בה מרבים לפרוץ וכו´). בנוסף, מאפייני הנהג קובעים לא פחות: הרשעות קודמות או שלילות רשיון רכב בשלוש השנים האחרונות, מינו של הנהג (ישנה אפליה מתקנת לטובת הנשים אשר פחות מעורבות בתאונות דרכים), גילו (נהגים צעירים משלמים הרבה יותר בכל מקרה), ותק הנהיגה ומספר הנהגים ברכב (נהג בודד מוזיל את העלות לעומת נהג ותיק שאליו מצטרף נהג צעיר קבוע).

אז איך בודקים לגבי ביטוח רכבים עלויות?
מלבד הבקיאות בגורמים שמשנים לביטוח רכבים עלויות, את מחירי ביטוח הרכב ניתן לבדוק ברגע.  פשוט משאירים פרטים לשירות השוואת מחירים דרך אתר האינטרנט וממתינים כמספר דקות לנציגי החברות שנבחרו על ידי אותו השירות על פי המחירים הזולים ביותר. דאגו לקבל את חוזה הביטוח ולבדוק על- פי סכומי הסעיפים מה תוכלו לקבל מכל חברת ביטוח. בדקו אם לא מוזילים לכם את ביטוח הרכב על חשבון ההשתתפות העצמית, משום שזהו סעיף חשוב מאין כמוהו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר