ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לרכב פרטי

ביטוח חובה הוא הביטוח היחיד שהוא חובה מתוקף המדינה וכל נהג צריך לשאת עליו ביטוח זה, בתוקף חוק. ביטוח זה הוא בסיסי ומאפשר לנהג לבטח את עצמו מפני נזק גופני שנגרם לו או למישהו אחר שנפגע במהלך תאונה,קיימים סעיפים מפורטים הנוגעים לצד שלישי בכל פוליסת ביטוח.

ביטוח לרכב פרטי
פוליסת הביטוח נקבעת, בין השאר, על פי סוג הרכב של הנהג. קיימים סוגים שונים של רכבים ולכל אחד ביטוחים המיועדים לו, למשל ג´יפ מכיוון שהוא רכב שטח והסיכון שלו גבוה יותר, בהתאם הפוליסה שלו והמחיר שלה.
קיימת אבחנה בין רכב פרטי לרכב מסחרי מבחינת פוליסת הביטוח בכמה נקודות עיקריות:
- קילומטרז´ – רכבים מסחריים עושים קילומטרז´ גדול יותר מאשר רכבים פרטיים.
- זמן השהות בכביש – רכבים מסחריים נהוגים להיות זמן רב על הכביש ועל כן להגדיל את הסיכון למעורבות בתאונה, בניגוד לרכבים פרטיים.
- המחיר – העלויות של רכבים מסחריים לרוב יקרות יותר
נקודות אלו באות לקראת בעלי רכב פרטי ומורידות את העלויות של פוליסת הביטוח.

השוואת מחירים לביטוח חובה לרכב פרטי
ב2004 נעשו שינויים בענף הביטוח החובה בישראל שלפיו לא יהיו עוד מחירים קבועים וכל חברת ביטוח תוכל לתמחר את הביטוח באופן שונה. על כן קיימות חברות רבות עם חבילות ביטוח שונות, על כן רצוי לעשות סקר שוק דקדקני לקראת ביטוח לרכב הפרטי שלכם. רצוי להיעזר בסוכן ביטוח או לעשות סקר שוק עצמאי באמצעות האינטרנט.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר