עולם ביטוח הרכב מעולם לא היה תחרותי יותר. סוכנויות הביטוח יעשו הכל על מנת להגיע לציבור רוכשי פוליסות ביטוח רחב יותר, ולכן ניתן להשיג היום הצעות ביטוח בכל הצורות. חברות ביטוח הרכב מציעות ומפרסמות פוליסות ביטוח באמצעות הטלפון, האינטרנט, מחזיקות משרדים, שולחות נציגים לבתים ובעצם כל דרך שיכולה להביא לקוח. על מנת לקבל הצעת רכב כבר אין צורך ללכת למשרדי החברה אלא ניתן להזמין ללא תשלום נציג חברת ביטוח, או לקבל הצעה באינטרנט מבלי להתאמץ בכלל.
קבלת הצעות רבות
אחד היתרונות של שיווק ביטוח הרכב באינטרנט עבור הלקוח היא היכולת של המבטח להגיע למספר רב של הצעות ביטוח במהירות יתרה. אתרים רבים מציעים השוואה בין מספר חברות ביטוח בפעם אחת ובכך הלקוח יכול להשוות את תכני הביטוח של החברות השונות וכן את המחירים השונים ולבחור את הביטוח המשתלם ביותר.
לפי מה בוחרים חברת ביטוח באינטרנט?
אמנם קבלת ההצעה על ביטוח רכב נהייתה פשוטה מאי פעם, אך עדיין משמעות הביטוח גדולה ויש להשקיע מחשבה בבחירת הביטוח המתאים ביותר. כמו כן, גם אם מצאתם הצעה זולה, עדיין מחיר הביטוח אינו מבוטח ויש לחשוב על כך בכובד ראש. לכן כאשר עומדות בפניכם מספר הצעות עליכם להתייחס למספר גורמים. חשוב לבדוק שתוכן הביטוח מתאים – כלומר שלא חסרים אלמנטים הכרחיים ושלא נמצאים אלמנטים שאינם דרושים לכם. למשל – אם מספקים לכם רכב חלופי שאינו דרוש לכם. אחר כך יש לוודא שהמחיר שמוצע לכם סביר ולבחור את ההצעה הזולה מבין הפוליסות המתאימות.
חשוב לדעת, שיש חיסרון בולט לחתימה על פוליסה באינטרנט, שהיא חוסר התקשורת האישי מול סוכן בעת החתימה, כך שבמידת הצורך כאשר תצטרכו סוכן תעבדו מול אדם שלא הכרתם לפני כן.