ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוחי רכבים

במדינת ישראל ישנם שני סוגים של ביטוחי רכבים. האחד הוא חובה וכך גם הוא נקרא : "ביטוח רכב חובה". זהו ביטוח שהחוק קבע כי הוא חייב להיות בתוקף באופן רציף גם אם לא משתמשים ברכב, משום שגם כשהוא חונה הוא עלול להוות מקור סכנה בדרדור במורד רחוב או חניה או מעצם חניתו במקום שמסכן את התנועה. הביטוח הזה חייב להיות מוגדר לנהגים הקבועים לרכב, וכל מי שנוהג חייב לוודא כי הביטוח מכסה גם אותו על נזקי גוף לנהג, לנוסעי הרכב ושאר האנשים המעורבים בתאונה. סוג הביטוח השני - "ביטוח רכוש" שאינו חובה, והוא כולל את הביטוח המקיף וביטוח צד ג´.

כיצד להתאים ביטוחי רכבים?
ביטוחי רכבים מותאמים לרכב ולנהגים הקבועים בו, לכן אין ביטוח רכב שהוא זהה לשני. ניתן כמובן לעשות ביטוח סטנדרטי, אולם חשוב לדעת היכן ניתן לקצץ כדי להוזיל את מחירי ביטוחי רכבים, ומצד שני- איזה ביטוח כדאי להוסיף כדי להיות מפוצים במקרה הצורך. ביטוח חובה מעניק לכם פיצויים בכל מקרה של פגיעה גופנית (גובה המימוש תלוי בכם), וביטוח רכוש הוא היותר יקר מבין השניים בדרך כלל משום שהוא ממומש יותר מול חברות הביטוח (זה מתבטא במספר התביעות בשלוש השנים הקודמות לחוזה הביטוח הנוכחי). ביטוחי רכבים אינם "עוברים בתורשה" מבעלי רכב האחד לשני, ולכן גם כשאתם קונים רכב יד שניה, עליכם לדאוג לביטוח מול חברת הביטוח שלכם.

מי משתמש בביטוחי רכבים?
כל מי שיש לו רכב בעל רישוי במשרד התחבורה (מספר רישוי) חייב בביטוח חובה לפחות, על- פי חוק שקיים כבר משנת 1970 לכלי רכב ממונע. זה אומר שכל נהג חייב לבדוק מה החוק אומר לגביו, ומצד שני- אם יש הטבות לצד זה, כמו למשל לעובדי מדינה ולקולקטיבים נוספים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר