ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת ביטוחי רכב

בהגיע העת לחדש את ביטוח הרכב, חשוב מאוד לערוך השוואת ביטוחי רכב שתתן לכם תמונה כללית על מצב שוק ביטוחי הרכב ועל היכולת שלכם להשיג מחירים זולים יותר למעשה. השוואת ביטוחי רכב חייבת להיעשות אחד לאחד, כלומר- אתם מזינים את אותם הנתונים, וחברות הביטוח חייבות להציג בפניכם בדיוק מה נכלל בחוזה מולן. ומכל מגוון חברות הביטוח הקיימות בשוק, כיצד תוכלו למצוא את חברת הביטוח המתאימה ביותר עבורכם ועם השקעה של משאבים מינימליים? ניחשתם נכון.

הקדם השוואת ביטוח למכה
נניח שאתם מרוצים מהצעות של שתי חברות ביטוח לרכב. לא תבקשו לשלם על הזולה יותר? ערכו השוואת ביטוחי רכב- זה חינמי, מהיר ותוך מספר דקות תחזורנה אליכם ארבע מתוך רשימת חברות הביטוח, אשר תצענה לך את הביטוח שלהן. גם אם אינכם עומדים על המיקוח, תמיד תוכלו לומר שחברת ביטוח אחרת הציעה לכם הצעה זולה יותר... תוכלו לקבל את התנאים של הביטוח כהצעה, לקרוא ולחתום. תוכלו למלא גם דרך אתר האינטרנט ולזכות בהנחה אוטומטית. זכרו כי אתם יכולים לערוך השוואת ביטוחי רכב לכל סוג ביטוח (חובה, מקיף וצד ג´), ולעשות את הביטוח שמתאים לכל אחד מהם מול חברת ביטוח אחרת. אנשים שאוהבים להתלבט יכולים לברר אצל כל נציג מהו הסכום הסופי שיקבלו בעבור הפוליסה עבור כל הביטוחים.

על מה לא לוותר כשמשווים בין ביטוחי הרכב השונים
סביר להניח כי הנכם עושים גם ביטוח מקיף לרכב. בביטוח זה ישנו סעיף של השתתפות עצמית. בדקו כמה אתם משלמים במקרה שרכבכם ניזוק (או כמה תשלמו בביטוח צד ג´ במקרה שרכוש אחר ניזוק מכם). עדיף לשלם כעת יותר, ואח"כ לחסוך מאות ואלפי שקלים. זכרו כי ביטוח נועד עבור מקרים בלתי צפויים, שאתם אמורים להיות מוכנים כספית לגביו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר