ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחשבון ביטוח לרכב

גם חברת ביטוח לרכב שמציעה לך מחיר יקר ביותר של ביטוח רכב אמורה לעמוד בתנאים שמוכתבים על ידי משרד האוצר. ישנו מפקח על הביטוח, שתפקידו גם לפרסם את טווח המחירים המותר לכל פוליסה על- פי נתוני נהגים ורכב, וגם לטפל בפניות או במקרים בהם נמצא כי אחת מחברות הביטוח שלהן ניתן רישיון מבטח חורגת מהתנאים הללו. השיחות בין הלקוח לחברות הביטוח מוקלטות, לכן ניתן לבדוק את ההצעות שניתנות לכם. באותה ההזדמנות, הקפידו שלא לומר דברים הנשמעים כהסכמה לתנאי הביטוח המוצעים לכם.

מהו מחשבון ביטוח לרכב?
כפי שהוסבר, זהו מחשבון שעל- פיו התעריפים לביטוח נקבעים, על- ידי הזנת פרטים שקשורים בנהגים הקבועים של הרכב ובנתוני הרכב (ממש כפי שאתם מקבלים הצעת מחיר מחברת ביטוח). התעריפים שנקבעים על ידי משרד האוצר אמנם נוקבים בטווח מחירים מדויק, אולם ישנן חברות ביטוח אשר מקבלות אישור לערוך הנחה ללקוח ככל שהן מוזילות את הביטוח על חשבון הסוכן שלה (גודל הסוכן ונפח הפעילות שלו). לכן כשהנכם עורכים השוואה בין חברות הביטוח לרכב, בדקו כי הנכם משווים את מחירי הביטוח המדויקים.

מה יכול לסמן מחשבון ביטוח לרכב?
מדי שנה ותקופה משתנים הנתונים הסטטיסטיים אשר על פיהם נקבעים בצורה גורפת בין כל חברות הביטוח השינויים. בצורה זו למשל נקבעה תוספת מחיר לביטוח רכב לנהג צעיר, אולם במקרה הזה צפויים להיות פערי מחירים משמעותיים בין חברות הביטוח (וכך גם במחשבון), משום שקחו לדוגמה צעיר בן 22- בחברת ביטוח אחת יחשב על- פי הסטטיסטיקה ל"מסוכן" ועל- כן יהיה עדיין תחת ההגדרה "צעיר" ולמעשה גם יאלץ לשלם סכום כסף נוסף לביטוח. שימו לב שהמחשבון מתאים לבדיקת מחירי ביטוח חובה בלבד ולא לשאר הביטוחים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר