ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

למה צריך ביטוח רכב?

ביטוח רכב מתחלק לשני סוגים: ביטוח החובה (ביטוח שאנו מחוייבים לעשות) והביטוחים האופציונאליים (ביטוח מקיף וביטוח צד ג´). תפקידם של ביטוחי הרכב הללו שונה לגמרי ואין שום קשר ביניהם. עם זאת, כל חברות הביטוח מציעות את שני סוגי הביטוחים ואינן מתמקדות רק באחד. זאת ועוד, לרוב ישנם מבצעים והנחות על מנת שהלקוחות יעשו באותה הסוכנות גם את ביטוח החובה וגם את הביטוח המקיף (או צד ג´).

תפקידו של ביטוח החובה
ביטוח החובה, אשר מעוגן בחוק, תפקידו להחזיר פיצויים ולממן את הטיפולים במקרה של תאונה בה יש פגיעת גוף לאדם כלשהו. האדם לא חייב להיות הנהג עצמו אלא גם כל אחד מנוסעי האוטו, או אדם אחר שנפגע כתוצאה מהתאונה (הולך רגל או נוסע אופניים). אין ספק שיש צורך עז בביטוח זה מכיוון שבמקרים של תאונות מישהו חייב לשלם עבור הטיפולים, ולאנשים רבים אין את היכולת לעמוד בעלות הכלכלית במקרה של פגיעה חמורה.

תפקידו של ביטוח צד ג´
ביטוח צד ג´ אינו ביטוח חובה. עם זאת, מי שלא בוחר להצטייד בביטוח מקיף (אשר כולל בתוכו ביטוח צד ג´) – מומלץ לו מאוד לעשות פוליסת ביטוח צד ג´. ביטוח זה נותן פיצויים לרכב של אדם אחר במידה ונפגע בתאונה בה המבטח הוא האשם. הביטוח לא מחזיר כסף עבור התיקון של הרכב הפוגע אבל כן עבור הרכב שנפגע.

תפקידו של הביטוח המקיף
הביטוח המקיף מחזיר לנהג את הכסף במקרה של תאונה או פגיעה ברכב, גניבה או טוטאל לוס. ביטוח זה מתייחס לרכוש של הנהג עצמו. לביטוח זה יש כמובן תוספת השתתפות עצמית כדי שנהגים לא יגשו למוסך על כל שריטה קטנה ויבקשו מהביטוח לממן את התיקון.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר