ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב צד שלישי

ביטוח רכב צד שלישי, או בשמו הידוע ביטוח צד ג´, הוא ביטוח שבו המבטח דואג לזה שבמקרה והוא פוגע ברכב אחר, הביטוח ישלם עבור תיקון הרכב ולא הוא. הביטוח לא עוזר במאומה לגבי הרכב של הנהג עצמו, גם אם הרכב הלך טוטאל לוס. ביטוח צד שלישי מתאים במיוחד לנהגים אשר נוהגים ברכבים שערכם נמוך ולא משתלם עבורם לעשות יטוח מקיף כי התשלום השנתי שלו הוא אחוז נכבד משווי הרכב.

למה כדאי לעשות ביטוח צד שלישי
ביטוח צד שלישי מומלץ מאוד לכל מי שבוחר לא לעשות ביטוח מקיף (ביטוחים אלה אינם חובה על פי חוק בניגוד לביטוח חובה). נכון שעדיף לעשות ביטוח מקיף אשר כולל בתוכו ביטוח צד ג´ אך ביטוח זה יקר בהרבה, ולמי שזה לא משתלם עבורו כדאי מאוד להשקיע בביטוח צד ג´. גם אם אתה נוהג ברכב ישן, אתה עלול, חס וחלילה, לעשות תאונה (גם אם קטנה) עם איזה וולבו, מרצדס או אאודי ואז תצטרך לשלם סכומי עתק לנהג הרכב, במקום שהביטוח יעשה כן.

ביטוח רכב צד שלישי וביטוח חובה
לקוחות אשר מעוניינים לעשות את שני הביטוחים הללו לא מחוייבים לעשות זאת באותה חברת ביטוח רכב. אם יש לכם שתי חברות שאחת מציעה ביטוח חובה זול והשנייה ביטוח צד ג´ זול, תוכלו לעשות זאת בשתי חברות שונות. עם זאת, חברות רבות מציעות מבצעים ומחירים משתלמים למי שבוחר לעשות את שני הביטוחים באותה סוכנות.

איכות השירות
לא רק המחיר קובע בבחירת סוכנות לביטוח רכב. במקרה של תאונה, חשוב שיעמוד לצידכם סוכן ביטוח רכב שישמח לסייע לכם ויעזור לכם וידע לתפעל את האירוע בצורה הטובה והשקולה ביותר, כי אתם עשויים להיות נסערים, ולכן שימו לב האם השירות אדיב ומוצא חן בעיניכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר