ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תעריפי ביטוח חובה

כשאתה נכנס לרכב, ודא כי תעודת ביטוח החובה שברשותך נמצאת עדיין בתוקף. כל רכב בשימוש חייב בביטוח חובה על- פי חוק, והמשמעות היא – כל מי שנוהג ברכב חייב לודא שיש ביטוח שיכסה במקרה של פגיעה. ישנם ביטוחים ששומרים על מחיר מוזל מפני שאינם מכילים סעיפי ביטוח של נהג בדר קבע מתחת לגיל מסוים (21, 24 30 וכולי). במקרה זה אותם הנהגים לא יהיו מכוסים על- ידי הביטוח, ובמידה והרכב שנהגו פגע במישהו, הביטוח לא יכבד את הפניה הזו מכיוון שאין ביטוח בתוקף לגבי אותו הנהג. המסקנה היא שכדאי לשלם קצת יותר כסף, ולהיות מוכנים לעתיד לבוא על כל מקרה.

האם תעריפי ביטוח חובה משתנים?
כן. תעריפי ביטוח החובה, שעד לשנות התשעים המאוחרות היו אחידים לכל סוגי הנהגים, ללא הבדלים בין היסטורית תביעות ביטוח קודמות, היסטורית שלילת הרישיון של הנהג הקבוע ועוד. נוצר מצב, שעד שנכנסה הרפורמה לתוקפה, נהגים זהירים סבסדו את מחירי הביטוח של נהגים מסוכנים שנהנו מכך. אי – לכך, כל חברת ביטוח השתמשה בגורמי שלד קבועים לפיהם היא מתמחרת את הביטוח שלה. הגורמים קשורים בנהגים הקבועים- גיל- ככל שהגיל צעיר יותר, הביטוח יתייקר משום הסטטיסטיקה שמבשרת שיש להם סיכויים גבוהים יותר לתבוע את הביטוח, מין- כי על כל ארבעה נהגים ממין זכר יש נהגת אחת שנפגעת, היסטוריית מקרי הביטוח ושלילות הרישיון בשלוש השנים האחרונות, ועוד. בנוסף, סוג ודגם הרכב משנים, המצאות כריות אויר ושאר מיגונים לרכב מפחיתים את המחיר, נפח המנוע ועוד.

כיצד ניתן להוזיל תעריפי ביטוח חובה?
רצוי לברר בזמן השוואות תעריפי הביטוח על מה מייקרים לכם את המחיר, והאם יש אמצעי תשלום שיעזור לכם לעמוד בסכום. למשל- תשלום דרך אתר האינטרנט או תשלום כל הסכום מראש. בנוסף, יכול להיות שמגיע לכם ביטוח מסובסד אם הנכם עובדי מדינה- ואז מבחר חברות הביטוח אמנם יצטמצם, אולם הבחירה עדיין בידכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר