ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מקיף השוואה

חברות ביטוח רכב יוצאות בפרסומות והצהרות מרתקות באמצעי המדיה, אך מאחורי חלקים נרחבים בהצהרות אלה לא עומד בסיס של ממש. חברות רבות מודיעות כי הן מציעות את המחיר המשתלם ביותר וכן את הביטוח המקיף והממצה ביותר בתנאים הכי טובים וביחס אישי ונפלא. בפועל אנו יודעים כי קיימים בין חברות הביטוח הבדלים גדולים במחיר ביטוח הרכב בביטוח מקיף, וכן חשוב להבין את הניואנסים בין ביטוח אחד למשנהו.

מהו ביטוח רכב מקיף ומה הוא כולל?
ביטוח מקיף הוא ביטוח אשר נותן כיסוי במקרים שבהם נגרם נזק לרכוש, כלומר לרכב (בניגוד לביטוח חובה שנותן ביטוח על פגיעות גוף), אם בתאונה, שריפה, אסון טבע כלשהו או גניבה. ביטוח מקיף כולל בתוכו ביטוח צד ג´ ואין צורך לעשות את שני הביטוחים יחדיו. ביטוח מקיף לרכב יכול גם לכלול הרחבות שאינן מצויות בביטוח המקיף הרגיל כגון ביטוח שמשות, שירותי חילוץ וגרירה, אספקת רכב חלופי תוך מועד זמן שנקבע בחוזה ועוד.

על פי מה נקבע מחיר פוליסת הביטוח המקיף
מחיר ביטוח רכב המקיף נקבע על ידי משתנים רבים, אשר ביחד מרכיבים את מחיר הביטוח המקיף:
א. סוג הרכב (פרטי, אופנוע, משא, מסחרי ).
ב. הדגם, הפירמה ושנת הייצור (ככל שהרכב יקר יותר, וכן ככל שנפח המנוע גדול יותר כך המחיר גבוה יותר.
ג. מה השימוש העיקרי ברכב (האם הוא לצרכי עבודה או לצרכים פרטיים)
ד. האם מותקנים ברכב אמצעי בטיחות שונים (בביטוחים רבים יש דרישה להתקינם)
ה. עלות החלפים לאוטו.
ו. הנהג: גורם מכריע במחיר. נהג חדש משלם מחיר גבוה בהרבה (וגם השתתפות עצמית גבוהה יותר) וכן נהג צעיר (אם כי פחות מנהג חדש). כמו כן, נהגים בעלי הרשעות תנועה או כאלה שעשו תאונות בעבר נאלצים לשלם יותר.
ז. אם הרכב "אהוד" על ידי גנבים מחיר הביטוח יעלה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר