ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תשלום ביטוח חובה לרכב

ביטוח חובה, שבעצם נחקק לטובתכם, הנהגים וכל מי שסביבם, יכול לעתים להיות למעמסה כספית בעיקר, היות ואין מנוס אלא לשלמו בזמן- ומדובר כאן בסכומים של מאות ואף אלפי שקלים, גם אם נוכחתם לבדוק כי זוהי ההצעה הזולה ביותר שתקבלו. לצורך כך ולנוחותכם, חברות ביטוח העמידו לרשותכם אמצעי תשלום ביטוח חובה לרכב באופנים שונים ואף אפשרות לחלק זאת לתשלומים.

תשלום ביטוח חובה לרכב דרך האינטרנט
אל תמהרו לחדש את הביטוח בחברת הביטוח הקודמת בה ביטחתם. רוב הסיכויים שמחיר הביטוח ישתנה מסיבות שונות- כמו ירידת ערך לרכב, הוספת מיגון לרכב ועוד, כמו גם שבעת החלפת רכב יש ממילא ליצור ביטוח חובה חדש. בשוק תחרותי אשר בו יש תנודות רבות במחירי הביטוח ואין מחיר אחיד, כדאי להתעניין מהם המחירים הרווחים בשוק לצורך השוואת כדאיות לביטוח. יתכן שאת ביטוח החובה ישתלם לכם לעשות בחברת ביטוח אחת, ואת המקיף וצד ג´ ישתלם בחברת ביטוח אחרת. מכל מקום, תוכלו לבצע השוואת מחירים מהירה מול מספר חברות ביטוח, ולאחר בחירת חברת הביטוח, תוכלו לקבל בשיטת ה"ביטוח ישיר" את טופס החוזה ולהחתימו בבנק, ללא צורך שתגיעו למשרדי החברה. זהו עוד יתרון של תשלום באשראי.

אופני תשלום ביטוח חובה לרכב
חברות ביטוח רכב מעדיפות לשלשל את מלוא תשלום כספי הביטוח לכיסן, לכן תצענה לרוכשי הביטוח במלואו הנחה (שאמנם יכולה להסתכם בעשרות עד מאות שקלים במקרה הטוב). חברות ביטוח לא תשארנה את לקוחותיהם שמעוניינים בתשלומים לבד בשטח, ותצענה גם להם אפשרות לחיוב תשלומים דרך חברת האשראי, ואף ניתן לשלם זאת באמצעות הוראת קבע. יתרונות אלו עשויים לשמש לכם גם במעמד משא ומתן מול נציגי חברות הביטוח, מלבד מחיר הביטוח עצמו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח רכב |  צור קשר