ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב עובדי מדינה

בכל שנה יוצא מכרז שעליו אחראי משרד האוצר בין חברות הביטוח הגדולות בארץ, בכדי שהחברה הזוכה תוכל להעניק חסות ביטוח לתאגידים, חברות המשכירות רכבי חברה וגם לעובדי מדינה בעלי מכוניות פרטיות. בשנת 2010 חברות הביטוח הללו היו הראל ושירביט, אשר העניקו מסלולים קבועים מראש ובעלי מחירים נמוכים יותר לנהגים עובדי מדינה המבקשים לחדש עמן את חוזה הביטוח, ממש כפי שמחירים מוזלים מוצעים לקולקטיב. כשקיימת יותר מחברת ביטוח רכב אחת שזוכה במכרז, בדרך- כלל סוגי המכוניות מתחלקים ביניהן לפי קריטריונים שקבעו מראש.

מה כולל ביטוח רכב עובדי מדינה?
עובדי מדינה אשר בחרו להמשיך או להצטרף למסגרת הביטוחים המוזלת אשר מוצעת להם ככאלה, חייבים ליצור קשר עם חברת הביטוח בה בחרו, ולחדש עמה חוזה. ברוב המקרים, ניתן להוסיף סעיפים נוספים על הביטוח ולהתאימו לצרכים המיוחדים של אותו מבוטח. מחיר הביטוח כולל את כל סוגי הביטוחים (ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´), כשהמחיר זהה על פי מסלולים שנקבעו מראש ומותאמים על פי גיל הנהג וסוג הרכב בעיקר. דוגמה פרטית לכך היא שרכב "ישן" – כלומר ששנת ייצורו היא לפני 1993 זכאי למסגרת אחידה של ביטוח שלא ניתנת לשינוי, במחיר אטרקטיבי.

יתרונות וחסרונות
עובדי המדינה, והם בלבד, מקבלים תנאי ביטוח מרחיקי לכת ובמחירים מוזלים בהרבה ממה שמוצע להם בשוק הפתוח. הביטוח מוצע לכלל עובדי המדינה ללא בדיקה מקדימה של אמצעי המיגון לרכב או בדיקת עבר התביעות של נהגי הרכב. ביטוח רכב עובדי מדינה פועל באופן ישיר בין חברת הביטוח ללקוחותיה ללא סוכן, לכן חשוב להבחין באותיות הקטנות, במיוחד כשתבניתו כללית ולא מותאמת במיוחד. בנוסף, יתכן שלנהגים בעלי עבר נקי מתביעות ביטוח ישתלם לבטח בחברות ביטוח אחרות במחיר דומה ובתנאים אחרים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר