ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נהיגה

לפני החתימה על ביטוח רכב חובה ללמוד היטב את התחום, כדי לבטח את הרכב במחיר הזול ביותר עם הביטוח המתאים ביותר עבורנו. צריך להכיר את ההבדלים בין סוגי הביטוח וכן להבין את הפערים בין ביטוח מקיף, או צד ג´, בין חברה אחת לשנייה (ההבדלים בהרחבות הביטוח).

ביטוח חובה
ביטוח חובה הוא לא אופציונאלי (ניתן ללמוד זאת משמו). ביטוח חובה מבטיח לשלם עבור פגיעות גוף שחלילה קורות לנהג, לנוסעים ברכב או למישהו אחר (שהנהג פגע בו). לא ניתן לעלות על רכב ללא ביטוח חובה וזהו כלל המעוגן בחוק. מחיר ביטוח חובה משתנה מחברה לחברה, על אף שהפערים בהצעות החברות לא גדולים מבחינת תוכן (גובה סכום הפיצוי).  לא הכרחי לחתום על פוליסת ביטוח חובה באותה חברת ביטוח שבה מבטחים את הרכב בביטוח מקיף או צד ג´ אך לרוב זה משתלם יותר כלכלית.

ביטוח צד ג´
ביטוח צד ג´ מבטח מפני פגיעה בכלי רכב של אדם אחר. כלומר אם פגעת בתאונה, באשמתך, ברכב של אדם אחר – הביטוח מממן את תיקון הפגיעות ברכב השני, אך לא ברכבך. ביטח זה מתאים בעיקר למי שמחזיק רכב ישן שערכו לא גבוה ולא משתלם לבטח את הרכב עצמו (עלות הביטוח היא נתח משמעותי מעלות הרכב). ביטוח זה מאוד מומלץ, כי גם הנוהגים ברכב ישן יכולים למצוא עצמם פוגעים ביגואר...

ביטוח מקיף
ביטוח מקיף הוא הנרחב ביותר במשפחת הביטוח, הוא כולל בתוכו גם ביטוח צד ג´ ועל כן הוא מאוד מומלץ, והוא מבטח את רכבך מפני פגיעות שונות כגון גניבה, פריצה, תאונת דרכים, התנגשות בחפץ דומם וכו´. בביטוח זה הפערים בין חברות הביטוח יכול להיות מאוד משמעותי ולכן יש לעשות סקר שוק מקיף לפני החתימה על הפוליסה. חשוב לבדוק לא רק כי המחיר זול אלא כי גם מקבלים את כל השירותים הדרושים (במידת הצורך – שירותי גרירה, ביטוח שמשות, רכב חלופי ועוד).

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר