ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח צד ג´ לרכב

בין אם יש לך אופנוע, קטנוע או רכב ארבע גלגלי, ביטוח צד ג´ לרכב הינו תוספת לביטוח החובה, וכל מבוטח יכול להחליט אם להוסיפו, כראות עיניו. ביטוח צד ג´ מבטח רכוש שאינו קשור לפוליסה- כלומר, זה יכול להיות רכב שבו פגע רכבך, או תשלום על נזק הנגרם לסביבה ונתבע מחברת הביטוח שלך. אופנועים וקטנועים נוהגים לבטח את עצמם בביטוח צד ג´ משום הסיכוי לתאונה ולתביעה כספית מחברת ביטוח רכב, שעדיפה על ההשתתפות העצמית.

מה כולל ביטוח צד ג´ לרכב?
היות והוא מכסה על סכום פסיקת התביעה התחבורתית במקרה של תאונה, הוא יכסה נזקי "רכוש של אחרים", קרי הרכב/ים אשר היו מעורבים בתאונה וגם נזקי הסביבה שנפגעה (חצר של שכן, עמוד חשמל, זגוגיות של חלונות ראווה ועוד). לרוב הכיסוי פועל ותקף לגבי כל נהג, גם אם אינו בעל הרכב או המבטח, בתנאי שנהג בהתאם לחוקים ולא תחת השפעת סמים או אלכוהול, החזיק ברישיון רכב תקף וגם בביטוח תקף ונהג ברשות המבוטח. הביטוח מכסה שירותים נוספים שנכללים לרוב גם בביטוח המקיף כמו שירותי גרירה, ביטוח שמשות, ביטוח רדיו, אספקת רכב חלופי במקרה של גניבה, אובדן מלא של הרכב או טיפול ממושך במוסך והוצאות שכר טרחת עורך- דין. ביטוח צד ג´ לרכב אינו מבטח נזקי גוף, אולם ניתן להוסיף אליו סעיפים של נזקי גוף שלא נכללו בביטוח החובה.

מה מרכיב את מחיר ביטוח צד ג´ לרכב?
סוג הרכב קובע בראש ובראשונה את מחיר הרכב. גיל הנהג – ככל שגיל הנהג צעיר יותר, מחיר ביטוח צד ג´ מתייקר מראש, ללא תלות בנתוניו או בעברו התעבורתי. בנוסף, אם היו תביעות ביטוח בעבר או שלילות רישיון, זהו דבר שנחשב בעיני חשבות ביטוח כהגברת ההסתברות שדבר זה יקרה בעתיד, ולכן ישולם סכום יקר יותר בכל שכבת גיל.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר