ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לחודש

לעתים מתעורר הצורך בביטוח רכב לחודש אחד בלבד, עקב סיבות רבות (טיסה לחו"ל כחודש לאחר חידוש מועד הביטוח, החלפת רכב בקרוב, קבלת רכב נוסף ממקום העבודה ועוד). חברות ביטוח רבות מתנערות מן השירות הזה עקב סיבות תועלתניות וכלכליות – ישנם תעריפים מוגדרים המעוגנים בחוק שהם זולים יותר לתקופה של חודש, אולם חברות הביטוח נוטות להציע ביטוח שנתי עם אפשרות לבטלו בכל עת.

אצל מי ניתן לעשות ביטוח רכב לחודש?
כל חברות הביטוח אמורות לספק את השירות הזה, היות ומינימום התקופה המורשית לביטוח רכב היא שבוע ימים. הבעיה מתעוררת בעיקר אצל סוכנויות ביטוח ומשווקי ביטוח הישיר מאותן סיבות של חוסר כדאיות- לכן הכתובת שנותרה היא סוכן הביטוח או ביטוח הפול. ביטוח הפול מבטח ב"ביטוח שיורי" מסורבי ביטוח אשר מסיבות כאלו ואחרות חברות הביטוח לא ביטחו (בעיקר כלכליות או עקב פוטנציאל ריבוי תביעות). כלומר, כל חברות הביטוח יזמו תאגיד אשר יבטח מסורבי ביטוח מטעמן בביטוח השיורי באישורו של המפקח על הביטוח, וכל חברות הביטוח בסופו של דבר תרוחנה על פי תחשיב מסוים מתשלומו של המבוטח. ביטוח הפול מנצל את המצב הזה, ומעלה את מחיר הביטוח יחסית ממה שהיה אמור להיות באופן חודשי.

מה כולל ביטוח רכב לחודש?
כאשר הנכם מבטחים את רכבכם לתקופה קצרה, תוכלו לעשות זאת עם כל סוגי הביטוח (חובה, מקיף וצד ג´). תקבלו את כל אותם תנאים כפי שהייתם מקבלים בביטוח כולל לשנה, אולם התשלום עליהם משתנה, וחשוב לדעת גם מה יהיה הכיסוי במקרה הצורך, ואם זה משתלם (למשל, במקרה של ביטוח מקיף או ביטוח צד ג´). בכל אופן במקרה של החלפת רכב לא ניתן להתיק ביטוח רכב אחד לרכב אחר משום שנתוני הביטוח משתנים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר