ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

בטוח מקיף

ביטוח מקיף מכסה על נזקי רכוש (בניגוד לנזקי גוף הקשורים בביטוח חובה) אשר עלולים לקרות לרכב. הביטוח משלם על נזקים אשר נגרמים כתוצאה מתאונה, גניבה, אסון טבע או שריפה – וכן מתפקד גם כן כביטוח צד ג´, כלומר משלם עבור נזקים הנגרמים לרכב של אדם אחר אשר נפגע בתאונה (אשר באחריותך).

האם הביטוח רכב מקיף משלם את מלוא הסכום?
התשובה היא לא. בוודאי כבר שמעתם על העניין הכואב ששמו השתתפות עצמית. גובה ההשתתפות העצמית משתנה בין חברות הביטוח השונות וכן בהתאם לסוג התאונה. לרוב, בחברות ביטוח אשר מבקשות מחירים נמוכים יותר גובה ההשתתפות העצמית גבוה יותר – ולעיתים קרובות מצב זה מאוד לא משתלם. בנוסף, במקרה של הפרת תנאי הפוליסה, ביטוח הרכב לא תופס והמבוטח נאלץ לשלם את מלוא הסכום לבדו. מקרים כאלה קורים במידה והנהג נהג תחת השפעת אלכוהול או סמים או במקרה שברכב לא הותקנו מערכות ההגנה שנדרשו בחתימת הפוליסה. כמו כן מבטח הרכב רשאי לתקן את הרכב רק באחד המוסכים המורשים המקובלים על חברת הביטוח – ובמידה והוא הלך למוסך אחר חברת הביטוח לא תשלם את מחיר התיקון.

שירותים נוספים שניתן לקבל עם רכישת ביטוח מקיף
בתוספת מחיר ניתן לעשות הרחבות לביטוח המקיף. ההרחבות המקובלות הן שירות אספקת רכב חלופי במקרה של גניבה, תאונה המשביתה את הרכב לזמן רב או טוטאל לוס, שירות גרירה, ביטוח שמשות, השתתפות בנזקי גוף לצד שלישי שביטוח החובה אינו מכסה עליהם ועוד.

מדוע יש הבדלים בין מחירי הביטוח המקיף?
גובה מחיר הביטוח המקיף משתנה בהתאם לסוג הרכב ושנת הייצור וכן בהתאם להיסטוריית התאונות הן של הרכב והן של הנהג. בנוסף ככל שהרכב פופולרי יותר אצל הגנבים מחיר הביטוח יעלה. גם עלות החלפים משפיעה על מחיר הביטוח המקיף. חשוב לדעת שנהגים צעירים משלמים פרמיות גבוהות יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר