ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

בטוח לרכב

מבולבלים מכל הפרסומות לביטוח רכב? אז נכון שהמדיה מדביקה לנו כל מיני אותיות באנגלית וכל מיני מספרי טלפון קליטים, אך אין זה אומר כי אלו הביטוחי רכב האיכותיים והזולים ביותר. על מנת להשיג את ביטוח הרכב הזול והממצה ביותר מומלץ לעשות סקר ולבדוק מספר חברות ביטוח ולא רק אחת – התחרות בעולם הביטוח יכול להוביל אתכם לחסכון של עשרות אחוזים בביטוח הרכב.

איזה ביטוח אני צריך?
בעיקרון, לפני כניסה לניואנסים הלא נגמרים בעולם הבטוח, קיימים 3 סוגי ביטוח:
ביטוח חובה – כשמו כן הוא, אין לנהג אפשרות לעלות על רכב כאשר אין ביטוח חובה. ביטוח זה מבטח פגיעות גוף שנגרמות לנהג או לאדם אחר בתאונת דרכים (בלי קשר למי אשם בתאונה).
ביטוח צד ג´ – ביטוח זה מבטח עבור נזקים שיגרמו לרכוש לצד שלישי, כלומר אם פגעת בתאונה ברכב אחר הביטוח יכסה עבור הוצאות התיקון או טוטאל לוס. הביטוח הזה מתאים לרכבים ישנים שערכם לא גבוה ולכן לא משתלם לבטח אותם.

ביטוח מקיף – זהו הביטוח הממצה ביותר. ביטוח זה מבטח בפני כל תאונת דרכים, אסונות טבע, גניבה, התנגשות בחפץ דומם וכו´. ביטוח זה כולל בתוכו גם בטוח צד ג´ ויכול להכיל הרחבות, בהתאם לסיכום עם חברת הביטוח כגון ביטוח רדיו, ביטוח שמשות, גרירה ועוד.
ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף הינם אופציונאליים ואילו ביטוח חובה הוא מחויב בחוק.

מה ההבדלים בין חברות הבטוח?
חברות הביטוח נבדלות זו מזו במחירי הפוליסות, בהיקף הביטוח, בגובה ההשתתפות עצמית, בהגדרת הטוטאל לוס (בחלק מהחברות החל מ-50% נזק ובאחרות 60%). כאשר אתם ניגשים לעשות ביטוח רכב בדקו לא רק כי קיבלתם את המחיר הזול ביותר, אלא כי התנאים שמוצעים לכם לא פחות טובים ומקיפים. לפעמים עדיף לשלם טיפה יותר על מנת שברגע האמת הביטוח ישרת אתכם נאמנה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר