ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת ביטוח מקיף

לפני חתימה על פוליסת ביטוח, מומלץ לערוך השוואת מחירים ושירותים בין חברות הביטוח השונות כדי להשיג את המחיר והשירות הטובים ביותר. הביטוח המקיף הוא הביטוח הנרחב ביותר ומגן על רכבך מפני נזקי טבע, תאונות, גניבה, שריפה ועוד, כמו כן ביטוח צד ג´ כלול גם הוא בתוך הביטוח המקיף.

מדוע יש הבדלים בין חברות הביטוח השונות?
מספר גורמים משפיעים על הפערים הכספיים בין הביטוחים המקיפים. דבר ראשון קיימים הבדלים בכיסוי של ביטוח אחד למשנהו – תמורת סכום גדול יותר יקבל הלקוח גם שירותים כגון שירותי גרירה, ביטוח רדיו, ביטוח שמשות, רכב חלופי במידת הצורך ועוד. בנוסף, ככל שגובה ההשתתפות העצמית (במקרה של תאונה או גניבה) יהיה גבוה יותר כך הפוליסה תהיה זולה יותר ולהפך, ניתן אף להשיג ביטוח מקיף ללא השתתפות עצמית אך במקרה כזה הפרמיות יהיו גבוהות במיוחד. ההבדל האחרון נובע אך ורק מהתחרות הגדולה בענף, תחרות אשר יכולה להיטיב עם המבטחים.

מה נדרש המבטח לעשות?
המבטח נדרש לצייד את הרכב במערכות אשר ימנעו או לפחות יקשו על גניבתו – כל חברת ביטוח קובעת אילו אמצעים נדרשים. ככל שהרכב המבוטח יקר יותר ידרש הלקוח להציב מערכות הגנה מתוחכמות יותר כמו מערכות איתור לרכב (איתוראן) או התראה למוקד. רכבים חדשים מגיעים כמעט תמיד עם אימובלייזר – מעין מכשיר שללא אות אלקטרוני ממנו לא ניתן להתניע את הרכב. בהשוואת ביטוח מקיף חשוב לבדוק גם אילו אמצעים נדרשים ממך על מנת לבטח את הרכב.

האם הביטוח מקיף מכסה תמיד?
ובכן לא. הביטוח מתבטל במקרים של הפרת הפוליסה. למשל, במצב שהנהג המבוטח נהג תחת השפעת סמים או אלכוהול, או שהרכב לא היה ממוגן באחד מהאמצעים אשר נדרשו על ידי חברת הביטוח. בנוסף הביטוח לא יכסה טיפול במקרה והרכב עבר טיפול במוסך שאינו מורשה על ידי חברת הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח רכב |  צור קשר